کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید قدرت الله بیعت اصل؛ به جای ۵ نفر کاندیدا ۷ کاندیدا هم صدا خواهند بود

اختلافات سلیقه‌ی «بیعت اصل» و حسینی پور بحرینی

27 شهريور 1398 ساعت 21:43

با این تفاسیر به جای ۵ نفر کاندیدا ۷ کاندیدا هم صدا و هم نوا تصمیم نهائی خود را خواهند گرفت، اما کپی برداری و شبیه سازی جلساتی که اکثر شورای راهبردی و حتی یک نفر از عزیزان قشقائی که حضور آنها در نشست اول چشمگیر و پررنگ بود و دو روحانی شاخص و دبیر جلسه و چهار کاندید در آن جلسه حضور نداشتند عملا ابتر ، نمایشی و به مصلحت نبوده و منتج به نتیجه نخواهد شد.


پیش از این سید قدرت حسینی پور بحرینی درباره وحدت اصولگرایان گفته بود «احتمالا بجای هفت نفر، 5 نفر به وحدت و اجماع خواهند رسید»، با این حال سید قدرت بیعت اصل در تازه ترین اظهارنظر خود گفت: به جای ۵ نفر کاندیدا ۷ کاندیدا هم صدا و هم نوا تصمیم نهائی خود را خواهند گرفت. حسینی پور و بیعت اصل پیش از این نیز اختلافاتی داشته اند.
حاج سید قدرت الله بیعت اصل گفت: آنچه در جلسه عید قربان به پیشنهاد این جانب با حضور جمعی از بزرگان و هفت نفر از کاندیداها، خالصانه و صادقانه تشکیل گردید مصوبات نشست مورد تائید و قبول و حمایت می باشد. بیعت اصل افزود: مرحله بعدی در دستور کار است، به جد برای حصول نتیجه وحدت را پیگیری و دنبال خواهم نمود مگر ملک الموت اجازه ندهد. 
وی ادمه داد: با توکل بر خداوند قادر متعال و همدلی دوستان و بر اساس مصوبات تعیین شده در جلسه اول که به امضای هفت کاندید رسیده با تدابیر لازم در نظر است در مکانی معین و تاریخ و ساعت مشخص نشست بعدی انجام گیرد، امیدوارم همه کسانی که در جلسه دوم به دلیل ناهماهنگی و یا سلیقه ای عمل کردن افرادی حضور پیدا نکردند و یا عزیزانی که ایراد بر چگونگی نشست گرفتند با اشتیاق حضور یابند تا طعم شیرین جلسه عید قربان به کام هواداران تلخ نشود و انشاالله با این روش وحدت صورت گیرد.
بیعت اصل افزود: با این تفاسیر به جای ۵ نفر کاندید ۷ کاندید هم صدا و هم نوا تصمیم نهائی خود را خواهند گرفت، اما کپی برداری و شبیه سازی جلساتی که اکثر شورای راهبردی و حتی یک نفر از عزیزان قشقائی که حضور آنها در نشست اول چشمگیر و پررنگ بود و دو روحانی شاخص و دبیر جلسه و چهار کاندید در آن جلسه حضور نداشتند عملا ابتر ، نمایشی و به مصلحت نبوده و منتج به نتیجه نخواهد شد.
بیعت اصل در پایان گفت: البته ضمن احترام به همه افراد شورای راهبردی و کسانی که در غیاب سه کاندیدی که حتی نماینده ای در جلسه نداشتند و برای اهداف خاص به شورای راهبردی اضافه شدند ، باید عذر خواهی کرد از صدها نخبه وتحصیلکرده ،شخصیت برجسته تاثیر گذار و گنجهای پنهان شهرستان که در جلسه اول و دوم برای چاره اندیشی و راهکار مناسب و اظهار نظر از آنها دعوت به عمل نیامد


کد مطلب: 412862

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412862/اختلافات-سلیقه-ی-بیعت-اصل-حسینی-پور-بحرینی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1