تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۴۱۲۸۵۹
مرتضی موصلی؛

کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی مسلمانان هندوستان به سیل زدگان خوزستان

۰
کمک  ۱۰۰ میلیارد ریالی مسلمانان هندوستان به سیل زدگان خوزستان
کبنا ؛مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان گفت: مسلمانان هندوستان مبلغ ۳۰ میلیارد ریال درقالب کمک‌های نقدی به سیل زدگان استان اهدا کردند.
مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان در حاشیه آغاز احداث منازل مسکونی برای سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد در روستاهای شهرستان کارون در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: مردم مسلمان و سخاوتمند هندوستان مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای کمک به سیل زدگان ایران اهدا کرده اند که از این مبلغ، ۳۰ میلیارد ریال آن در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفت.

دست حمایت مسلمانان هندوستان بر سر سیل زدگان خوزستانی

او اظهار داشت: مبلغ اهدایی به سیل زدگان خوزستان برای احداث ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان سیل زده ساکن در روستا‌های بخش شاوور شهرستان شوش، روستا‌های شمال اهواز، شهرستان حمیدیه، شهرستان دشت آزادگان و شهرستان کارون هزینه خواهد شد.
موصلی تصریح کرد: ۳۰ واحد مسکونی در روستا‌های شهرستان کارون، ۱۰ واحد در شهرسان حمیدیه، ۵۰ واحد در شهرستان دشت آزادگان، ۳۰ واحد در بخش شاوور شهرستان شوش و ۳۰ واحد هم در روستا‌های اهواز و شمال آن احداث می‌گردد.
این مقام مسئول مساحت واحد‌های در دست احداث را ۶۰ تا ۹۰ مترمکعب عنوان کرد و بیان داشت: تلاش می‌کنیم این ۱۵۰ واحد تا اسفندماه امسال تکمیل و به مددجویان آسیب دیده از سیل تحویل داده شود.

دست حمایت مسلمانان هندوستان بر سر سیل زدگان خوزستانی

به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان، براساس ارزیابی‌های بنیاد مسکن استان، ۷۰۰ واحد مسکونی در سیلاب امسال از سیل متاثر شدند و نیاز به احداث کامل داشتند، ضمن اینکه حدود یک هزار و ۳۰۰ واحد هم نیازمند تعمیر و بهسازی بودند.
او اذعان داشت: خوشبختانه تعمیر مسکن مددجویان تا ۹۵ درصد حل شده و ان شاءالله تا ۱۵ روز آینده عملیات تعمیر به پایان می‌رسد و تلاش ما بر این است تعداد واحد‌های باقیمانده تا پایان امسال تکمیل و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
اضافه شدن ۸۰۰ خانوار سیل زده به مجموعه کمیته امداد
مرتضی موصلی اظهار کرد: پس از سیلاب اخیر، ۸۰۰ خانوار جدید در قالب تبصره ۱۴ تحت پوشش کمیته امداد قرار دادیم و بخش دیگری از درخواست‌ها نیز در دست بررسی است.
مراسم آغاز احداث منازل مسکونی برای سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور مدیرکل کمیته امداد، نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان، فرماندار شهرستان کارون و روحانیونی از کشور هندوستان برگزار شد.

دست حمایت مسلمانان هندوستان بر سر سیل زدگان خوزستانی
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1