کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست معتمدین کانون قلم چی چرام مطرح شد:

نقش ویژه کانون قلم چی در قبولی دانش آموزان چرامی در رشته های پزشکی

27 شهريور 1398 ساعت 15:59

کانون قلم چی علاوه بر احداث 3مدرسه واهدا 3کانکس به مدارس چرام، نقش ویژه ای در موفقیت دانش آموزان چرام در قبولی آزمون های کنکور سراسری و. رشته های پزشکی دارد


نشست معتمدین و مسئولان شهر چرام در جشن 14سالگی وقف کانون قلم چی شهرستان چرام برگزارشد
به گزارش کبنا از چرام، هادی فتاحی اصل فرماندار چرام در این نشست  با بیان اینکه کانون قلم چی در واقع سونوگرافی دانش آموزان است تصریح کرد:مهم ترین هدفی که کانون دارد نظم وبرنامه ریزی است که دز اختیار دانش آموزان است در واقع سونوگرافی که برای خود دانش آموزان و خانواده است.

فتاحی اصل بیان کرد:طبق اطلاعات ما و باتوجه به نتایح یکی از کانون های موفق در استان که هم برنامه ریزی خوبی دارد وهم اینکه کمک ها وبورسیه های خوبی داشته است کانون قلم چی چرام است که جای تقدیر دارد.
فرماندار چرام با اشاره به وضعیت مالی خوب کانون قلم چی در سطح کشور این آمادگی را داریم که با مسئول کانون همکاری نماییم در سطح مرکز که بتوانیم کمک های بیشتری برای مناطق محروم جذب کنیم.
وی افزود:در حوزه شهرستان هر کمکی لازم باشد ما کوتاهی نمی کنیم.

فرماندار چرام ضمن انتقاد از مدیر آموزش و. پرورش چرام تاکید کرد:وقتی کانون در احداث مدارس و کانکس که امسال 3کانکس کمک کرد و علاوه بر ساخت مدارس، بورسیه ها و کمک های خوبی هم به دانش آموزان این شهرستان داشته است که جای تقدیر دارد باید مدیر آموزش و پرورش همکاری بیشتری نماید. امام جمعه چرام در این نشست بیان کرد:علم پادشاه است و یک زمانی ایران اسلامی مهد علم بوده که جامعه جهانی آن روز نیازمند علم آنها بودند و هم اکنون متاب های ابوعلی سینا در مراکز دانشگاهی تدریس می شود و ما سابقه روشنی داریم.

دکتر افشار بیان کرد:برای توسعه علم و پرورش نیروهای انسانی یکی از کارهای که می توان کمک کرد، کمک های کانون قلم چی به دانش آموزان است.
وی ضمن تشکر از فرماندار شهرستان چرام که همیشه دغدغه شهرستان را دارد بیان کرد:نظر و ایده های ایشان برای شهرستان چرام از روی دلسوزی است.

وی ضمن تشکر از فعالیت های کانون قلمچی در ساخت مدارس وبورسیه دانش آموزان تصریح کرد:دفتر نماز جمعه چرام آمادگی دارد که در تجلیل از دانش آموزان نخبه با همکاری کانون از آنها در نماز جمعه تجلیل کند.

نقش ویژه کانون قلم چی چرام در قبولی رشته های پزشکی کنکور سراسری

نصرت الله اکابری مسئول کانون قلم چی شهرستان چرام در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این اکنون در بخش مختلف بیان کرد:در جشن 14سالگی وقف کانون قلم چی و در شهرستان چرام 3مدرسه در روستاهای القچین علیا، مازه کره و تل سیاه ساخته بخش سرفاریاب ساخته شد.
وی بیان کرد:!کانون قلم چی در راستای فعالیت های خیرخواهانه خود در سطح شهرستان چرام، 148دانش آموز بورسیه مجانی شدند که با هزینه آزمون و کتاب در سالهای 96و97قریب بع 186میلیون تومان هزینه شد.

اکابری با اشاره به نقش کانون قلم چی در قبولی دانش آموزان در رشته پزشکی و دندانپزشکی تاکید کرد:در 39سال گذشته در چرام در 26سال اول فقط 10 قبولی پزشکی داشت اما در 13سالی که کانون در چرام مستقر شد 50نفر قبول شدند که امسال 7نفر در رشته های دندانپزشکی و و پزشکی قبولی داشتیم و سایر رشته ها 12نفر بودند.

وی افزود:بهترین رتبه های کانون دانش آموزان سجاد علیزاده در رشته تجربی رتبه 87و یاوری رتبه 99تجربی که هر دو در رشته پزشکی قبول شدند.

اکابری ضمن تشکر از توجه فرماندار و امام جمعه چرام ومدیران بنیاد شهید و کمیته امداد و بهزیستی بیان کرد:هدف ما کمک به دانش آموزان خصوصا دانش آموزان نیازمند که با مشاوره های منظم و آزمون های علمی و مناسب که دانش آموزان بتوانند در رشته های خوب دانشگاه های مختلف قبول شوند


کد مطلب: 412853

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412853/نقش-ویژه-کانون-قلم-چی-قبولی-دانش-آموزان-چرامی-رشته-های-پزشکی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1