کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

«سید اسداله هاشمی» به محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد برگشت / پایان اختلاف «هاشمی» و «زارعی» یا رقابت «زارعی» با روشنفکر؟!

27 شهريور 1398 ساعت 14:23

در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، سید اسد اله هاشمی بعنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


بعد از اختلافات شدیدی که بین «غلام محمد زارعی» نماینده فعلی بویراحمد و دنا و سید اسداله هاشمی پیش آمد، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و عیسی کلانتری موافقت کردند که هاشمی از کهگیلویه و بویراحمد برود و در ایلام مدیرکل محیط زیست شد. همان موقع مهدی روشنفکر از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم و رقیب جدی نماینده فعلی در پیامی معنادار نوشت: «اگر خاطر مبارکتان باشد مقام معظم رهبری در سال ۷۳ در سفر به استان فرمودند؛ «این استان دچار مسائل شبه سیاسی شده است.» و امروز محرومیت محیط زیست استان از سرمایه ای همچون حضرتعالی محصول همان سیاست زدگی است که پایش را بر گلوی نحیف توسعه این دیار ثروتمند اما محروم گذاشته است. شک ندارم زمان طلوع خورشید دانش و دانایی نزدیک است و بزودی شاهد دفن دگم اندیشی و منفعت طلبی خواهیم بود و به خواسته مردم زمان شناس استان سیاست ورزی جایگزین سیاست زدگی می‌شود.» [کلیک کنید]
اسداله هاشمی در موقع تودیعش (23 اردیبهشت 97) از مدیرکلی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد [کلیک کنید] گفت: برای کسی تعظیم نکردم و با کسی هم معامله نکردم.
بعد از یک سال و 4 ماه دو باره سید اسداله هاشمی طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا در حکم عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به هاشمی  آمده است:
به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید. امیدوارم موفق و موید باشید.
به گزارش کبنا، از 24اسفند ماه سال 94 تا اردیبهشت ماه 97 سید اسدالله هاشمی مسئولیت اداره کل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت و سپس بعنوان مدیرکل محیط زیست استان ایلام منصوب شده بود که «محسن جعفری نژاد بسطامی» بعنوان جایگزین وی منصوب شده بود.
همچنین طی حکمی از سوی عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، محسن جعفری نژاد بسطامی به سمت مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان منصوب شد.
بنا بر این گزارش، اکنون باید ببینیم که غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و دفتر وی با این انتصاب چگونه کنار می‌آیند. آیا حکم اسداله هاشمی از سرپرستی به مدیرکلی تبدیل می‌شود و آیا اختلافات «زارعی» و «هاشمی» ادامه پیدا می‌کند.


کد مطلب: 412847

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412847/سید-اسداله-هاشمی-محیط-زیست-کهگیلویه-بویراحمد-برگشت-پایان-اختلاف-زارعی-یا-رقابت-روشنفکر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1