کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

در 2 هزار خانه سازمانی شهرستان بویراحمد چه می‌گذرد؟ / ساکنین این خانه‌ها به چه کسانی پاسخگو هستند

27 شهريور 1398 ساعت 10:06

وجود دو هزار خانه سازمانی در سطح شهرستان بویراحمد که معلوم نیست بر حسب کدام ساختار در اختیار کارکنان قرار گرفته است این شائبه را به وجود می‌آورد که ساکنین این منازل دولتی که زیر بار پرداخت قبوض خدماتی (آب، برق و گاز) فرار کنند. مسئله‌ای که حسین کرمی مدیر آب و فاضلاب شهری یاسوج دست روی آن گذاشت و گفت: معلوم نیست که این دو هزار خانه سازمانی در اختیار چه کسانی هست و برای صدور قبوض آب با مشکل جدی مواجه هستیم که انتظار می‌رود مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در این خصوص اقدامی مناسبی انجام بدهند.


حسین کرمی مدیر آب و فاضلاب شهری یاسوج عصر امروز (26 سه شنبه شهریور ماه 98) با خبرنگاران این شهر نشست خبری برگزار شد.
کرمی در ابتدا با بیان اینکه 10 میلیارد تومان از مردم و دستگاه‌های دولتی طلبکار هستیم، اظهار کرد: 75 هزار مشترک داریم و بالاخره اگر بی موقع یا بد موقع درب خانه‌ها از آنها پول آب را دریافت می‌کنیم، معذرت خواهی می‌کنیم. بالاخره دریافت هزینه آب بر عهده پیمانکار شرکت آب و فاضلاب است، اگر گاهی آنها صبح زود و یا زمان استراحت مردم برای دریافت پول آب اقدام می‌کنند، ما معذرت خواهی می‌کنیم.
مدیر آب و فاضلاب شهری یاسوج در ادامه به وجود 2 هزار خانه سازمانی در شهرستان بویراحمد گریزی زد و گفت: صاحبان این خانه‌های سازمانی مشخص نیست و وقتی ما می‌خواهیم قبض آب را تحویل بدهیم، نمی‌دانیم که قبض‌ها را به نام چه کسی صادر کنیم. در واقع می‌خواهیم که خانه سازمانی را در سامانه سرچ کنیم بیش از دو هزار انشعاب خانه سازمانی بالا می‌آید و مشخص نیست که هر انشعاب مربوط به چه کسی است.
کرمی در پاسخ به این سئوال که مدیران متخلف را در حوزه انشعاب غیرمجاز را نام ببرید، گفت: مدیران متخلف در حوزه انشعاب غیرمجاز نداریم، بالاخره در هر صنفی افرادی هم پیدا می‌شود که تخلفی داشته باشند.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری یاسوج در ادامه اظهار کرد: آب هیچ مدرسه‌ای را قطع نمی‌کنیم. ما می‌توانیم بدون گاز و برق مدتی زندگی کنیم، اما یقیناً نمی‌توانیم بدون آب دوام بیارم. لذا آب مایه حیات است نه مایه حیاط و لازم است که فرهنگ صرفه جویی در سطح جامعه پیاده شود و همه در حفظ آن بکوشیم.
به گزارش کبنا، وجود دو هزار خانه سازمانی در سطح شهرستان بویراحمد که معلوم نیست بر حسب کدام ساختار در اختیار کارکنان قرار گرفته است این شائبه را به وجود می‌آورد که ساکنین این منازل دولتی که زیر بار پرداخت قبوض خدماتی (آب، برق و گاز) فرار کنند. مسئله‌ای که حسین کرمی مدیر آب و فاضلاب شهری یاسوج دست روی آن گذاشت و گفت: معلوم نیست که این دو هزار خانه سازمانی در اختیار چه کسانی هست و برای صدور قبوض آب با مشکل جدی مواجه هستیم که انتظار می‌رود مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در این خصوص اقدامی مناسبی انجام بدهند.

 


کد مطلب: 412837

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412837/2-هزار-خانه-سازمانی-شهرستان-بویراحمد-می-گذرد-ساکنین-این-خانه-ها-کسانی-پاسخگو-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1