تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۱۲۸۰۹
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در شورای اداری؛

از قبل به ادارات تذکر می‌دهیم؛ مصوبات شورای تامین لازم الاجراست / مأمورانی که شبانه درب منازل را می‌زنند / هشدار به سوء استفاده کنندگان از خودروهای دولتی

۱
از قبل به ادارات تذکر می‌دهیم؛ مصوبات شورای تامین لازم الاجراست / مأمورانی که شبانه درب منازل را می‌زنند / هشدار به سوء استفاده کنندگان از خودروهای دولتی
کبنا ؛سرهنگ علی‌کرم بازیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد در نشست شورای اداری این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری صبح امروز (26 شهریور ماه 98) برگزار شد، گفت: بعضاً گزارش شده است مأمورانی که کنتور آب و برق و گاز می‌خوانند سوءاستفاده‌هایی کرده‌اند. مأموران باید کارت شناسایی داشته باشند و هویتشان مشخص باشد تا چنین مسائلی را شاهد نباشیم.
بازیان بیان کرد: برخی هم گزارش داده‌اند که این مأموران در وقت غیر اداری و شب مراجعه کرده‌اند، و حتی کارت هم نداشته‌اند.
فرمانده انتظامی بویراحمد ابراز کرد: موضوع دیگر، سفر وزرا و مقامات کشور ی به استان و شهرستان است، به دلیل همراهان زیادی که دارند، مشکلاتی برای ما ایجاد می‌کند. باید چنین مسائلی کنترل شوند.
سرهنگ بازیان خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌هایی هست که باید قبل از برگزاری به ما گزارش داده شود و با نیروی انتظامی مشورت شود، برخی همایش‌ها هم هست که بدون هماهنگی صورت می‌گیرند، باید با فرمانداری همکاهنگی های لازم انجام گیرد.
سرهنگ بازیان تصریح کرد: موضوع دیگر این است که گاهی مقام قضایی دستوری می‌دهد یا اینکه بحث بازبینی دوربین‌های مداربسته را داریم یا موارد دیگری، خواهشمان این است که وقتی نامه‌ای به ادارات فرستاده می‌شود در سریعترین زمان نامه پاسخ داده شود، همچنین ادارات پیگیر نصب دوربین‌های مداربسته اداره خود باشند.
وی تشریح کرد: گاهی کارمندان ادارات نامه به ما می‌نویسند، لازم است که کارشناس حقوقی اداره و سازمان نامه نگاری را انجام دهد که با مسائل حقوقی آشنا باشد.
وی افزود: ما هر بار مصوبات شورای تأمین و شورای اداری را به ادارات ارجاع می‌دهیم و اجرا نمی‌کنند، با توجه به اینکه این مصوبات بار حقوقی دارد، مصوبه شورای تأمین لازم الاجرا است، گاها برخی مصوبات لازم الاجرا است، این تذکر را از قبل می‌دهیم که ممکن است از طرف فرماندار و یا مسئولی برخوردی با این مدیران شود.
سرهنگ بازیان در ادامه گفت: در واگذاری اماکن شهرداری به اشخاص، باید هماهنگی لازم با نیروی انتظامی صورت بگیرد چون هم باید محل شناسایی شود و هم صلاحیت فرد بررسی شود.
سرهنگ بازیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه ادارات باید با شرح وظایف خود آشنا باشند، گفت: گاهی اداره‌ای وظیفه‌اش را انجام نمی‌دهد یا وظیفه‌اش را به درستی نمی‌داند و آن را مربوط به نیروی انتظامی می‌داند، در حالی وظیفه همان اداره است، خواهشا به چنین مواردی دقت کنید که مشکلی پیش نیاید. 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1