تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۱۲۶۸۵
درخطبه های نماز جمعه ۲۲ شهریور کبگیان مطرح شد

آقای استاندار بازار افسار گسیخته استان فدای طایفه گرایی شده، بازرس را از آقا بالا سر میترسانند!/ شخصا ورودکنید؟

۱
آقای استاندار بازار افسار گسیخته استان فدای طایفه گرایی شده، بازرس را از آقا بالا سر میترسانند!/ شخصا ورودکنید؟
کبنا ؛حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر در خطبه های نمازجمعه ۲۲ شهریور ۹۸ چیتاب باتوصیه خود ونماز گزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه بااشاره به لقلقه زبان گفت: یادبگیریم ماکه اهل جمعه و جماعت هستیم نسبت به دیگران ودرخانه نسبت به هم از لقلقه زبان درامان باشیم که هرچه بی تقوائیست ازهمین بددزبانی و بدگوئیست وباید مراقب بود.
وی باتشکر از بانیان ده گردشی محرم در بخش بیان کرد: شور حرارت عشق امام حسین"ع" جهانی ست ودوستان و مردم دربخش باتمام توان دراین شرایط اقتصادی کم نگذاشتند اما توصیه می کنم برای امام حسین تا میتوانید بدون توجه به نظریات منفی دیگران گام بردارید و نترسید که حسین بن علی"ع" حق و قیامش آزادیخواهی و دفاع از شرافت انسانی و اتصال جهانی انقلاب مهدی موعود"عج"است.
وی بااشاره به موضوع دختر آبی در کشور هم گفت: دلسوزی سلبریتی های غربگداء بر همگان مثل روز روشن است اما کسانی که دلسوز دختری که بعلت مشکلات شخصی خودسوزی کرده جبهه گیری می کنند بیایند ببینند مشکلات دختران و زنان تحصیل کرده دانشجو و..ما کجاست و اگر دایه داغ تراز مادرید بروید مدافع حقوقشان بشوید!
امام جمعه کبگیان بااشاره به افول امریکادر منطقه هم گفت: کار امریکا به جایی رسیده که به ناخدای هندی نفتکش ما میگوید ما به شما همه چیز میدهیم اما نفتکش را جایی بیاورید تا ما بتوانیم توقیفش کنیم واین همان افول و بدبختی و اوج ذلت وحقارت و استیصال آمریکادر منطقه است که ادعای قدرت جهانی دارد و ازملتها نومید شده است ومقام معظم رهبری سالها به آن اشاره می کرد.
وحدانی فر بااشاره به کنار گذاشتن جان بولتون هم افزود: نظریه پردازی که زمانی ادعای تابستان داغ در جمهوری اسلامی ایران را میداد نه تنها به آرزویش نرسید بلکه در پایان تابستان داغ با طلوع پائیزی دلگیر غروب کرد و همانند مدعیان سرنگونی جمهوری اسلامی درسلسله استخوانهای پرادعایی که دم از انزوای نظام ما میزدند زیر خاک خواهد پوسید وقطار انقلابمان کماکان باقدرت روز افزون در مسیر هدفش می تازد.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به مسئله گرانی دراستان خطاب به مسئولان گفت: چرا باید اوضاع نابه سامان بازار افسارگسیخته استان طوری باشد که یک خانواده حتی با دوفرزند وَلَـو اینکه هردو ولده هم کارمند باشند در خرید لوازم التحریر کیف وکفش وپوشاک فرزندش ناتوان باشد؟. علی وحدانی فرخطاب به متصدیان امرگفت: یاشما ازجای دیگر خرید می کنید که بی خیال بازارشده اید یا اینکه قدرت فروش کاسبان وبازاریان در برخوردبا ماموران شمااز جایی دیگر تامین میشود ودرداز کاسبان نیست بلکه از بی مسئولیتی در نظارت است که همان کیف مدرسه ای دریاسوج با قیمت۲۰۰هزار تومان بفروش میرسد در شهرضا و بهبهان به ثلث قیمت به دست مردم میرسد؟. این خطیب جمعه تصریح کرد: به شماها توصیه می کنم به استانهای همجوار وشهرستانهای مزبور(مانند، شهرضا، بهبهان و...) بروید وببینید چقدر تفاوت درقیمت کالا بااستان ما وجود دارد!
امام جمعه کبگیان افزود: چرا مسئولان امرباید نظارت بر بازار وتامین قدرت خرید مردم را فدای قوم گرائی وقبیله گرائی دریاسوج بکنند؟. و وقتیکه بنده به دوستانمان در صنعت معدن می گویم چرا برخورد نمی کنید. جواب میدهندکه ما برخورد می کنیم اما مغازه دار میگوید بنده اهل فلان طایفه ام و به فلان آقا می گویم!واین خیلی زشت و زننده است یک مسئول ناظر که نماینده تامین امنیت اقتصادی مردم است را از آقا بالاسر بترسانید.
دکتر وحدانی فر تصریح کرد: بازرسان صنایع و معادن در استان تنهاست، بنده همینجا ناچاراََ از ازاستاندار محترم خواهشمندم شخصا به این قضیه کمرشکن مردم دربحبوحه اوضاع نابسامان اقتصادی خاصه دراستان ما ورود کند که واقعا بازار دراستان ما کمر مردم راشکسته است.
------------------------------
خبر: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1