تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۴۱۲۶۸۲
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

مفسدین را از سوراخ‌هایشان بیرون بکشید / تضییع میلیاردها تومان پول حق مردم

۳
۰
مفسدین را از سوراخ‌هایشان بیرون بکشید / تضییع میلیاردها تومان پول حق مردم
کبنا ؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با بیان اینکه یکی از موارد تقوا رعایت حق شکم است اظهار داشت: حق شکم بر تو این است که از آن به عنوان ظرفی برای جمع شدن حرام استفاده نکنید.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه و در خطبه دوم با بیان اینکه گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران یک فرصت دوباره به غرب است تصریح کرد: در این گام گاز دهی به سانتریفیوژهای نسل جدید آغاز می‌شود و اقدام دیگر ایران راه اندازی زنجیره 20 ماشین آی‌آر است که طبق برجام قرار بود این تعهدات را ایران تا 11 سال بعد از برجام انجام دهد و قرار است در چارچوب کاهش تعهدات برجامی ایران هر چه در مورد تحقیق و توسعه ماشین های سانتریفیوژ تعهد کرده را کنار بگذارد و امیدواریم در گام چهارم از شر برجام راحت شویم.
وی به پیشنهاد رشوه به ناخدای هندی توسط آمریکا اشاره و بیان کرد: این اوج سقوط اخلاقی سیاسی و استیصال آمریکا را نشان می دهد و دوران افول آمریکا شروع شده است و آمریکا امروز از مسیر سقوط قدرت برتر به قدرت میانی قرار دارد و این رشوه دادن به ناخدای یک نفتکش اوج ذلت و حقارت آمریکا بود.
صلواتی در ادامه با تقدیر از همه کسانی که در ماه محرم تلاش و همکاری کردند عنوان کرد: در دهه اول ماه محرم لازم می دانم از هیات های عزاداری، دهیاران، شوراها، هیات امناها و مداحان و همچنین از علما و روحانیون و کار بسیار خوب و ارزشمندی که از سوی جوانان شهر قلعه رئیسی انجام گرفت که با راه اندازی موکب در سطح شهر ارادت خود را به سید سالار شهیدان نشان دادند تقدیر و تشکر کنم.
امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی و صدا و سیما در دهه اول محرم تصریح کرد: لازم می دانم از زحمات نیروی انتظامی در منطقه که همکاری خوبی در جهت امنیت هیات‌های مذهبی داشتند و همچنین از خبرنگاران بخش که عزاداری مردم را انعکاس دادند و ویژه در سطح استان از عملکرد صدا و سیمای مرکز استان که توانستند پوشش خوبی در زمینه عزاداری مردم داشته باشند تقدیر و تشکر کنم.
صلواتی در ادامه خطاب به مسئوولان قضایی خواستار حفظ بیت المال در منطقه چاروسا شد و بیان کرد: به مسئوولان قضایی و بازرسی استان عرض می کنم که در این منطقه محروم چاروسا نمونه های زیادی از تضییع بیت المال در حد میلیاردی وجود دارد که انتظار است مدعی العموم جهت حفظ و حراست از بیت المال ورود کند و بنده تا حالا چندین بار به مسئوولان قضایی اطلاع داده‌ام.
وی ادامه داد: اما حداقل انتظار از رئیس کل دادگستری استان این است که کسانی که بیت المال و حق مردم را تضییع نمودند و چوب حراج به سرمایه های مردم زدند آنها را در هر سوراخی که هستند پای میز محاکمه بکشاند و مدیرانی که مقصر و عامل این تضییع هستند مورد مواخذه قرار بگیرند.
خطیب جمعه قلعه رئیسی به سرقت های مختلف احشام در منطقه اشاره و یادآور شد: روز روشن مال مردم امنیت ندارد حتی جان مردم امنیت ندارد از نیروهای امنیتی و انتظامی و ضابطان قضایی مردم انتظار دارند همه با هم همکاری کنند و ریشه سارقان را از برکنند و منطقه را برای سارقان ناامن کنند.
وی گفت: مبادی و گلوگاه‌های منطقه باید بیشتر نظارت داشته باشند و اگر در مسیر پاسگاه کوشک ایست بازرسی فعال شود یقینا امنیت برای سارقان وجود نخواهد داشت که امیدواریم شورای تامین شهرستان ورود کند لذا مردم منطقه امیدی به بعضی ها ندارند اما بی توجهی مسئوولان استان و شهرستان را نمی‌پذیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
پول مردم که دزدکی میره بیرون چه میشه .هیچ نتیجه ای جز فقر وبدبختی با این روش برای کشور نیست .دزدی هم در داخل وهم بیرون باید قطع بشه
Iran, Islamic Republic of
میدونید برجام چیست؟چرا ندانسته سخن میرانید؟ شماها فقط بلدید حرف بزنید و دستور دهید درمورد سارقان و دیگر موارد چرا خوتون پای کار نیستید. تا در سیاست دخالت کردن اصلا شما را چه به سیاست؟ چه معنی میده شما و امام جمعه های استان و دیگر امامان جمعه اینهمه دنبال سیاست باشید آخه شماها دارید سخن می رانید.
Iran, Islamic Republic of
خدا وكيل خودت در طول سال چند دقيقه كار مفيد انجام ميدى؟
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1