کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در اردوگاه اصلاح طلبان شهرستان‌های بویراحمد و دنا چه می‌گذرد؛

حضور «اردوان ایزدپناه» در بویراحمد و دیدار با برخی مقامات سیاسی

22 شهريور 1398 ساعت 0:21

بنا بر خبرها، احتمالاً ایزدپناه حمایت سید باقر موسوی جهان آباد را با خود به همراه دارد. البته پیش‌تر از ایزدپناه، قوام فروزان از ماه‌ها پیش با اعلام حضور در انتخابات و همراهی برخی از اصلاح طلبان، تلویحاً خود را مورد حمایت سید باقر موسوی جهان آباد دانسته است و گویا موسوی جهان آباد به وی چراغ سبز حضور در انتخابات را نشان داده است. قوام فروزان و اردوان ایزدپناه از دوستان قدیمی موسوی در دهه‌های شصت و هفتاد هستند.


بنا بر گزارش منابع موثق، اردوان ایزدپناه که از کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا می‌باشد، از اواخر هفته گذشته (از حوالی سه شنبه 13 شهریور) تا ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در یاسوج حضور پیدا کرده است. ایزدپناه ساکن کرج است.
وی در این سفر با برخی از مقامات سیاسی استانی مرتبط با برگزاری انتخابات دیدارها و گفتگوهایی در همین راستا داشته است.
این دیدارها و گفت‌وگوها حاکی از عزم جدی وی برای حضور در انتخابات است.
بنا بر خبرها، احتمالاً ایزدپناه حمایت سید باقر موسوی جهان آباد را با خود به همراه دارد. البته پیش‌تر از ایزدپناه، قوام فروزان از ماه‌ها پیش با اعلام حضور در انتخابات و همراهی برخی از اصلاح طلبان، تلویحاً خود را مورد حمایت سید باقر موسوی جهان آباد دانسته است و گویا موسوی جهان آباد به وی چراغ سبز حضور در انتخابات را نشان داده است. محمدعلی وکیلی نیز دیگر چهره سیاسی اصلاح‌طلب است که تمایل به حضور در صحنه انتخابات بویراحمد را دارد. همراهی موسوی با وی نیز محتمل است. قوام فروزان، محمدعلی وکیلی و اردوان ایزدپناه از دوستان قدیمی موسوی از دهه‌ های شصت و هفتاد هستند.
سید باقر موسوی جهان آباد در انتخابات گذشته از غلام محمد زارعی حمایت کرده بود، در حالیکه مجمع اصلاح طلبان بویراحمد دکتر بهرامی را شایسته حمایت می‌دانستند و از وی حمایت کردند. باید منتظر ماند و دید در انتخابات پیش رو کدامیک از حمایت موسوی برخوردار خواهند شد.
 


کد مطلب: 412666

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412666/حضور-اردوان-ایزدپناه-بویراحمد-دیدار-برخی-مقامات-سیاسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1