کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

سید قدرت حسینی‌‌پور آب پاکی را روی دست مخالفان وحدت ریخت؛ تمام قد از گزینه نهایی اصولگرایان هر کس که باشد، حمایت می‌کنم و به نظر دوستانم احترام می‌گذارم

21 شهريور 1398 ساعت 19:30

سید قدرت حسینی پور بحرینی نسبت به حواشی دومین نشست اصولگرایان گچساران و باشت واکنش نشان داد.


دومین نشست اصولگرایان گچساران و باشت به جهت تحکیم وحدت و تصمیم گیری برای انتخاب کاندیداهای منتخب اصوگرایان چهارشنبه 20 شهریور ماه در حالی برگزار شد که چهار چهره مهم؛ سید قدرت حسینی پور بحرینی، سیدقدرت الله بیعت اصل، سیدیعقوب زراعت کیش و فولادی در این نشست حضور نداشتند و همین عدم حضور حواشی‌ای به دنبال داشت.
در همین رابطه، سیدقدرت در گفت‌وگو با کبنا آب پاکی را روی دست مخالفان وحدت ریخته و حواشی ایجاد شده در مورد عدم وحدت و شکست وحدت را پایان داد.
سید قدرت حسینی پور بحرینی کاندیدای احتمالی اصولگرایان گچساران و باشت در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا گفت: بنده با تمام توانم به وحدت اصولگرایان و نظر نهایی اصولگرایان پایبندم و نظر اصولگرایان را قبول می‌کنم.
وی افزود: اجماع صورت خواهد گرفت و اصولگرایان هماهنگ خواهند شد، از این 7 نفر چهره اصولگرا حداقل 5 نفر هماهنگ خواهند شد.
حسینی پور بحرینی در رابطه با عدم حضور وی در دومین نشست اصولگرایان گفت: برای حضور در این نشست به بنده پیامکی نرسید.
وی  گفت: گزینه نهایی، هر فردی باشد پشت سر گزینه نهایی خواهم بود، و از وی حمایت خواهم کرد. و برای او سخنرانی خواهم کرد.
حسینی پور بحرینی تاکید کرد: به تصمیم نشست اصولگرایان شهرستان‌های گچساران و باشت احترام می‌گذارم و با تمام توان از آن تصمیم هر چیزی که باشد، پایبند هستم و برای گزینه نهایی نیز تلاش خواهم کرد.


کد مطلب: 412663

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412663/سید-قدرت-حسینی-پور-آب-پاکی-روی-دست-مخالفان-وحدت-ریخت-تمام-قد-گزینه-نهایی-اصولگرایان-کس-باشد-حمایت-می-کنم-نظر-دوستانم-احترام-می-گذارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1