کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رییس سازمان حمل و نقل استان؛

دریافت کرایه اضافی از مسافران ممنوع

21 شهريور 1398 ساعت 14:30

رییس سازمان حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد گفت:اخذ کرایه اضافی از مسافران توسط رانندگان تاکسی‌های درون شهری کهگیلویه وبویراحمد به بهانه افزایش نرخ لوازم یدکی غیرقانونی است.


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر استان گفت: اخذ کرایه اضافی از مسافران توسط رانندگان تاکسی‌های درون شهری کهگیلویه وبویراحمد به بهانه افزایش نرخ لوازم یدکی غیرقانونی است.
ضرغام خلقی پوربا بیان اینکه شکایاتی از سوی شهروندان مبنی بر دریافت هزینه مازاد از آن‌ها توسط رانندگان تاکسی و آژانس دریافت می‌شود گفت: این کار غیرقانونی است و در صورت مشاهده و ارائه گزارش، با متخلفان برخورد می‌شود.
وی در پاسخ به رانندگانی که به بهانه افزایش نرخ لوازم یدکی از شهروندان کرایه بیش از نرخ مصوب دریافت می‌کنند تاکید کرد: در صورت مشاهده و ارائه تخلفات با آنان برخورد می‌شود.
خلقی پور همچنین از راه اندازی کارت بلیتِ الکترونیکی برای استفاده شهروندان در اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها خبرداد و افزود: با راه اندازی این سامانه مسافران درون شهری با نرخ مصوب، کرایه پرداخت می‌کنند.
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر استان ادامه داد: هم اکنون حدود ۲ هزارو ۵۰۰ تاکسی کار جابجایی مسافران درون شهری استان را انجام می‌دهند که از این تعداد هزارو ۳۰ دستگاه تاکسی ثابت (زرد) و بقیه تاکسی موقت هستند.


کد مطلب: 412660

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412660/دریافت-کرایه-اضافی-مسافران-ممنوع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1