کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولتیماتوم امام جمعه پاتاوه به شهردار و شورای شهر؛اگر در پروژه بیمارستان همکاری نکنید نماز جمعه را تعطیل می کنم!

21 شهريور 1398 ساعت 13:26

«حجت الاسلام ابراهیم چراغی»،امام جمعه شهر پاتاوه با درج پیامی در وضعیت واتساپ خود،به مسوولین و مردم روستاهای بخش به ویژه شهر پاتاوه هشدار داده که در صورت عدم تامین اعتبار زمین خریداری شده برای بیمارستان ۲۵ تختخوابی شهر، نماز جمعه پاتاوه را تعطیل خواهم کرد.


«حجت الاسلام ابراهیم چراغی»،امام جمعه شهر پاتاوه با درج پیامی در وضعیت واتساپ خود،به مسوولین و مردم روستاهای بخش به ویژه شهر پاتاوه هشدار داده که در صورت عدم تامین اعتبار زمین خریداری شده برای بیمارستان ۲۵ تختخوابی شهر، نماز جمعه پاتاوه را تعطیل خواهم کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بیمارستان سی سخت با گزارش آقای آراسته شروع به کار کرده، ولی متاسفانه پاتاوه هنوز اندر خم یک کوچه گیر کرده.
از شوراهای محترم و شهردار و سه بزرگواری که داخل فیش های کمک به زمین بیمارستان نامشان هست و مردم عزیز خواهش مندم تا روز یکشنبه پول بیمارستان را آماده کنند تا دوشنبه قرارداد زمین را تحویل علوم پزشکی دهیم تا برود برای مناقصه پیمانکار.
با آقای یزدانپناه خودم صحبت کردم، ولی اگر این اتفاق تا روز دوشنبه نیفتد، نماز جمعه را تعطیل می کنم و دیگه نماز جمعه را برگزار نخواهم کرد.
این موضوع را فردا هم در خطبه های نماز جمعه این هفته خواهم گفت. از الان که اول صبح است تا موقع مقرر پی گیر باشید.
والسلام علی من تبع الهدی
ابراهیم چراغی، امام جمعه پاتاوه


کد مطلب: 412657

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412657/اولتیماتوم-امام-جمعه-پاتاوه-شهردار-شورای-شهر-اگر-پروژه-بیمارستان-همکاری-نکنید-نماز-تعطیل-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1