کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اظهارات غلامرضا پاکدل و یعقوب زراعت کیش درباره دومین نشست اصولگرایان و احتمال کاندیداتوری

21 شهريور 1398 ساعت 12:17

پاکدل درباره عدم حضور سید قدرت حسینی و زراعت کیش در نشست و سخنان جعفری گفت: قرار بر این شده که آقای مرادی سخنگو باشند و هر چه ایشان گفته درست است.


غلامرضا پاکدل درباره حواشی ایجاد شده در دومین نشست اصولگرایان(برگزار شده در شب چهارشنبه،21شهریورماه) و مصاحبه علیمراد جعفری با رسانه ها، در گفتگو با کبنا گفت: تصمیم بر این شد که آقای یدالله مرادی سخنگوی نشست باشد و ایشان در جریان مطالب هستند.
پاکدل درباره عدم حضور سید قدرت حسینی و زراعت کیش و سخنان جعفری گفت: قرار بر این شده که آقای مرادی سخنگو باشند و هر چه ایشان گفته درست است.
پاکدل درباره احتمال کاندیداتوری خود گفت: هر چیزی که آقای مرادی به عنوان خروجی نشست ذکر کرده اند فعلا همین است، اگر مطلبی و حرفی بود بنده اطلاع رسانی خواهم کرد.
همچنین زراعت کیش درباره حواشی ایجاد شده گفت: حواشی ای نبوده و عدم حضور بنده به دلیل این بود که هماهنگی ها خیلی خوب انجام نگرفته است.
زراعت کیش بیان کرد: در این جلسه آقای بیعت اصل، فولادی، حسینی و بنده حضور نداشتم و عدم حضور بنده هم دلیل خاصی نداشت، چون انگار در ابتدا این ذکر شده بود که نماینده های کاندیداها در این نشست حضور بیابند، ولی در کل مشکل از هماهنگی ها بود که خود انجام نشد.
زراعت کیش درباره این که آیا عمدی در هماهنگ نکردن وجود داشته گفت: خیر عمدی نبوده، و این جلسه هم بیشتر برای هماهنگی این بوده که در آینده چطور فعالیت ها را پیش ببریم، در کل مسئله خاصی نیست.
زراعت کیش در ادامه گفت: بنده به وحدت اصولگرایان واقف هستم و هر تصمیمی گرفته شود به آن پایبندیم.
وی در مورد احتمال کاندیداتوری خود گفت: بله احتمال کاندیداتوری بنده هنوز هست.


کد مطلب: 412655

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412655/اظهارات-غلامرضا-پاکدل-یعقوب-زراعت-کیش-درباره-دومین-نشست-اصولگرایان-احتمال-کاندیداتوری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1