تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۴۱۲۶۵۰

بازداشت و عذرخواهی صبا کمالی بازیگر زن سینما بابت پست جنجالی اش

۲
۰
بازداشت و عذرخواهی صبا کمالی بازیگر زن سینما بابت پست جنجالی اش
کبنا ؛
روز گذشته و در پی اهانت صبا کمالی هنرپیشه زن سینما به ساحت امام حسین (ع)، دستور جلب این بازیگر صادر شد. صبا کمالی پس از انقادهای گسترده مردم به خاطر پست اینستاگرامی اش ضمن پاک کردن پست از مردم عذر خواهی کرد.
 
صبا کمالی
توضیحات صبا کمالی درباره پست جنجالی اینستاگرامی‌اش که حذف کرد
 صبا کمالی با حذف یک پست اینستاگرامی‌اش، تاکید کرد از کسانی که او را بی‌اعتقاد و دشمن مذهب معرفی کرده‌اند، بسیار گله‌مند است.
صبا کمالی، بازیگر سینما و تلویزیون، پس از انتقاد‌های گسترده از یک پست اینستاگرامی‌اش، ضمن پاک کردن آن، توضیحاتی را ارائه کرد.
او نوشت: «به علت کج‌فهمی، بی‌سوادی، متعصب بودنِ بدون تفکر، اطلاع نداشتن از اصول نمایشنامه‌نویسی که رشته اول تحصیلی منه، به علت بیماری افرادی از جامعه که چه بسا حقوق بگیرانِ جیره‌خوارِ دشمنان ایران باشند، نسبت‌های بس ابلهانه به من زدند و من رو بدون اعتقاد معرفی کردند؛ و از کامنت‌هایی که گذاشتند متوجه شدم. اتفاقا بسیار بی‌وجدان هم هستند.
به این علت، گفت‌وگوی تخیلی و صمیمانه خودم با امام حسین (ع) را برداشتم؛ و از اینکه من رو بی‌اعتقاد یا دشمن مذهبم معرفی کردند، بسیار گله‌مند هستم.
در نمایشنامه، ما حتی با خدا جدل می‌کنیم و حتی دعوا. این‌که دیگران امامان رو از خدا بالاتر می‌دونند، خودشون می‌دونند چرا...
لعنت خدا بر ستمگران هر دوران و هر سرزمینی که امام حسین (ع) و جوان‌های رشید ایران، براش شهید شدند.»
 
صبا کمالیصبا کمالی کیست؟
صبا کمالی متولد ۲۵ آبان ۱۳۵۵ در ساری، بازیگر است و فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت اجرایی و لیسانس نمایش ازدانشکده سینما و تئاتر در سال ۱۳۷۸ می‌باشد از تئاتر شروع کرد و به سینما و شهرت با تلویزیون رسید.
کمالی قبل از پایان تحصیلات هنری در دانشگاه از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد. او در سال ۷۸ با مجموعه کیف انگلیسی وارد تلویزیون شد و همان سال با فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش حضور در سینما را تجربه کرد

در سال ۱۳۷۹ در سریال پرطرفدار پس از باران در نقش مرضیه شناخته شد، سپس حضور در سریال رستگاران و آینه‌های نشکن در سال ۸۷ با موضوع انرژی هستی او را به شهرت رسانید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدرضا باقرپور
United Kingdom
هنرمند، ابتدائاً باید رشدیافته و انسان بوده باشد؛ تا این اتفاق نیفتد، نتیجه اش صبا کمالی ها می شود. این اکانت و نوشته خانم صبا کمالی را چندین بار مرور کردم؛ به نظرم و به عنوان یک شخص عادی و نه حقوقدان، هرچند نوشته ایشان، مصداق عینی توهین نیست و از آن توهینی و یا تنفری، مستفاد و برداشت نمی شود اما این نوع دیالوگ سخیف، نشانگر و انعکاس یک باطن پوچی است که از جایگاه و شأن حقیقی والای امام حسین، بی خبر است؛ البته این را متخصصان و حقوقدان ها باید بگن که این، توهین بوده یا نه. اینکه حکم جلبش صادر شده و صحت دارد یا نه نمی دانم. به نظرم، خانم کمالیِ دست چندم در عرصه هنر، خواسته اند بد مطرح بشوند تا اینکه اصلاً مطرح نشوند؛ روشی که الآن مد شده بین تازه به دوران رسیده ها تا فضا و افکار عمومی را متوجه خودشان بکنند. متأسفانه ایشون، کارشان را توجیه کرده اند و آن را اصول نمایشنامه‌نویسی اعلام کرده اند! چنین اصولی را در نمایشنامه نویسی، هیچ عوامی و خواصی نمی پذیرد و چنین اصولی را ما سراغ نداریم. آیا هتک حرمت، بی ادبی و گستاخی، از اصول نمایشنامه نویسی است؟! آنهم در جایی که خطابش امام حسین باشد؟ شما نباید از خطوط قرمز رد می شدید. شما یک غلطی را مرتکب شده اید و یک غلطی را کرده اید؛ آنهم در ایام محرم و اکنون، در آن مانده اید و دارید توجیه می کنید. اگر این کارتان، درددل بوده صمیمانه بوده اگر تمرین نمایشنامه بوده و امثال آن، چرا به اشتراک گذاشته ای ابله؟! شما کارتان را توجیه کرده اید. شما، نهایت بی شعوری خود را در این نوشته، علناً اعلام و اثبات کرده و به نمایش گذاشته اید. خب، شما دغدغه ات، دین نیست که احترام و حرمت نگه بداری؛ از شما انتظاری هم نمی رود چنین دغدغه ای داشته باشید؛ شما دغدغه ات، زیبایی چهره است که بارها زیر تیغ جراحی رفته اید و دغدغه مهم دیگرت، لایک جمع کردن و دیده شدنه؛ آنهم به هر طریقی و به هر بهایی. من این کار شما را نوعی ساده لوحی، بی شعوری و نادانی می دانم که امیدوارم مسؤولان قضایی، با رأفت با شما برخورد کنند و مردم عزادار نیز شما را عفو کنند.
Iran, Islamic Republic of
اره جون عمه ت!خودتي!فك كردي همه مثل خودت نفهمن !ما هم با ادبياتي كه خونديم ... ميشه ادبيات و هنر و ...برو خودتي
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1