کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نتیجه دومین نشست اصولگرایان از زبان یدالله مرادی و حواشی نشست

21 شهريور 1398 ساعت 11:04

با نظر به گزارش بسیار خوب و امیدبخش اعضای شورای راهبردی در خصوص راهکارهای رسیدن به وحدت برای تعیین گزینه های نهایی در سه منطقه باشت و گچساران و ایل قشقایی جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی طی روزهای آتی هر سه مشخص و به عموم معرفی گردد و سایر کاندیداها با تمام توان و عشق و علاقه همراهی و همکاری نمایند.


یدالله مرادی، فعال سیاسی گچساران در پیج شخصی خود در خصوص دومین نشست اصولگرایان گچساران و باشت نوشت: با الهام و تمسک به ارواح مقدسه شهدای کربلا و بخصوص سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، دومین جلسه همدلی و وحدت و هماهنگی شورای راهبردی نیروهای ارزشی و انقلابی در محیطی آکنده از صفا و صمیمیت روز چهارشنبه ۱۹ شهریور تشکیل شد.
 با اتفاق نظر و احترام متقابل ایده‌ها و نقطه نظرات جهت تداوم حرکت موفقیت آمیز جلسه اول که در ۲۲ مردادماه  به همت و تلاش و صداقت سرهنگ بیعت اصل تشکیل شده بود، طرح و ارائه شد و در پایان مقرر شد که اینجانب کلیات نظرات را جمع و به اطلاع عموم برسانم:
۱. محور اصلی بر حفظ و ارتقاء زمینه‌های همدلی بین اقشار مردم و مسئولین و نگرشهای متفاوت در سطح شهرستان‌های گچساران و باشت به منظور آرامش و رعایت حریم اخلاقی مورد توجه و تاکید قرار گرفت.
۲. مقرر شد جهت سازماندهی و برنامه ریزی و هماهنگی و استفاده مطلوب از ظرفیتها، در اولین فرصت کمیته‌های اجرایی در بخش جوانان و بانوان و رسانه در دستور کار قرار گیرد.
۳. با نظر به گزارش بسیار خوب و امیدبخش اعضای شورای راهبردی در خصوص راهکارهای رسیدن به وحدت برای تعیین گزینه‌های  نهایی در سه منطقه باشت و گچساران و ایل قشقایی جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی طی روزهای آتی هر سه مشخص و به عموم معرفی گردد و سایر کاندیداها با تمام توان و عشق و علاقه همراهی و همکاری نمایند.
۴. فضای حاکم بر جلسه سرشار از صمیمیت و احترام و آزادی طرح و نظر بسیار جدی همراه با دوستی و یکدلی بود کهان شاءالله تعالی با همین سازو کار ادامه می‌یابد.
از حواشی نشست، مصاحبه علیمراد جعفری با رسانه‌ها بود که به این نشست اعتراض کرده و گفته است: در نشست شب گذشته بیعت اصل، زراعت کیش به نشانه اعتراض شرکت نکردند و سید قدرت حسینی پور هم حضور نداشت، فضای درون نشست با بیرون نشست کاملاً متفاوت بوده است.


کد مطلب: 412649

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412649/نتیجه-دومین-نشست-اصولگرایان-زبان-یدالله-مرادی-حواشی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1