کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

پیمانکار چشمه نباتی یاسوج هر چه دلش بخواهد ارائه می‌دهد / فضای سبز بوی مواد مخدر گرفته است

21 شهريور 1398 ساعت 10:19

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زمانی پارک چشمه نباتی یاسوج یک معضل اساسی بود که حل شد اما در حال حاضر پیمانکار این پارک، هر چیزی که دلش بخواهد در این پارک ارائه می‌دهد، این معضل در پارک جنگلی یاسوج هم وجود دارد و فضای سبز بوی مواد مخدر به خود گرفته است.


گرایش به مواد مخدر در بین جوانان رو به افزایش است که این مسئله عوامل زیادی دارد. شاید یکی از این عوامل به بیکاری جوانان برگردد و حضور آنها در مکان‌های تفریحی و دسترسی آسان به موادهای مخدر نیز عوامل اصلی گرایش آنان به این مواد خانمان سوز باشد. در بعضی از پارک‌های شهر یاسوج پیمانکاران این پارک‌ها هر نوع مواد مخدر از قلیان گرفته تا سایر مواد مخدر ارائه می‌دهد و به گفته سردار انصاری فرماندار نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد فضای سبز بوی مواد مخدر به خود گرفته است.
سردار مهدی انصاری فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست روز (چهارشنبه 20 شهریور ماه 98) شورای مبارزه با مواد مخدر به وضعیت پارک‌ها و فضای سبز شهر یاسوج اشاره و اظهار کرد: فضای سبز در سطح شهر یاسوج برای استفاده مردم ایجاد شده اما این مکان‌ها اجاره داده می‌شوند و چون نظارت کافی در این حوزه وجود ندارد به پاتوق معتادان تبدیل می‌شود و بخش اعظمی از توان پلیس در این موضوع هدر می‌رود.
فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زمانی پارک چشمه نباتی یاسوج یک معضل اساسی بود که حل شد اما در حال حاضر پیمانکار این پارک، هر چیزی که دلش بخواهد در این پارک ارائه می‌دهد، این معضل در پارک جنگلی یاسوج هم وجود دارد و فضای سبز بوی مواد مخدر به خود گرفته است.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروزه امکانات پلیس در برخورد متناسب با قاچاقچیان نیست، گفت: روزهای گذشته دو نفر از نیروهای پلیس در تعقیب و گریز قاچاقچیان کشته شدند.
این مسوول با بیان اینکه مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد پلیس را در مبارزه با مواد مخدر بیشتر یاری دهند، افزود: مصوب شده بود ایستگاه‌های ایست و بازرسی در سطح استان ایجاد شود که استقرار این ایستگاه‌ها به کشفیات مواد مخدر بیشتر کمک می‌کند.
انصاری با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، گفت: با همکاری آموزش و پرورش گشت‌های محسوس و نامحسوس در اطراف مدارس مستقر می‌شوند تا دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان درگیر این معضل نشوند.
فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به معضلات ناشی از مصرف مواد مخدر بیان کرد: طلاق، سرقت و سایر آسیب‌های اجتماعی از معضلات مواد مخدر است که پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر تلاش خوبی داشته است.
وی از کشفیات 3 تن و 400 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد و افزود: کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 42 درصد افزایش داشته است.
این مسوول در پایان با اشاره به اینکه طرح پاکسازی نقاط آلوده همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: مسوولان استان پلیس را در مجهز شدن امکانات به خصوص در حوزه خودرو یاری کنند.


کد مطلب: 412645

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412645/پیمانکار-چشمه-نباتی-یاسوج-دلش-بخواهد-ارائه-می-دهد-فضای-سبز-بوی-مواد-مخدر-گرفته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1