تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۴۱۲۶۴۰
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویر احمد:

هشدار جدی پلیس کهگیلویه و بویراحمد به طولانی شدن فرار ۲ زندانی متواری از زندان دهدشت

۳
۰
هشدار جدی پلیس کهگیلویه و بویراحمد به طولانی شدن فرار ۲ زندانی متواری از زندان دهدشت
کبنا ؛سردار "مهدی انصاری" ؛ فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، در خصوص جزئیات دستگیری زندانی فراری متهم به قتل، از زندان دهدشت و چگونگی دستگیری آن گفت : در پی وقوع قتل مرحوم "ضرغام سال افزون" در اوایل سال جاری و در تعاقب آن دستگیری متهم به قتل با هویت "پ.خ" ۲۸ ساله و تحویل آن به زندان شهر دهدشت ، متاسفانه متهم یاد شده به همراه دو نفر دیگر در تاریخ ۲۵ خرداد سال جاری ، از زندان متواری شدند.
سردار انصاری بیان کرد : از تاریخ متواری شدن این سه زندانی ، با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری افراد متواری از زندان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی در استان خاطر نشان کرد : با برگزاری جلساتی با حضور اینجانب و همچنین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه و دیگر مسئولان مرتبط، با اولیا ، بستگان، افراد متنفذ محلی در شهر دهدشت، مقرر شد نسبت به معرفی مجدد افراد متواری و تحویل به مرجع قضایی و زندان، همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند .
انصاری در ادامه گفت : با رایزنی و انجام جلسات و هم اندیشی با بستگان و متنفذین و همچنین هماهنگی با مرجع قضایی و همراهی سازمان زندان ها ، در نتیجه در اوایل هفته جاری، احدی از سه زندانی متواری به نام "پ.خ" قاتل مرحوم ضرغام سال افزون به پلیس معرفی و از آن طریق تحویل زندان شهر دهدشت شد.
رییس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ، ضمن توصیه و تذکر جدی به دیگر متواریان و همچنین افرادی که قصد همکاری و همدستی در اخفا و مدت دار شدن فرار این دو زندانی می نمایند ، گفت : پلیس استان با تمام توان در مقابل قانون گریزان و مجرمان آماده هست و اعلام می نمایم این دو زندانی متواری هر چه سریعتر خود را به نیروی انتظامی استان تسلیم تا به مرجع قضایی و زندان تحویل شوند ، در غیر اینصورت و در صورت عدم معرفی و تسلیم مجدد به قانون، با پیگیری جدی و تمام وقت پلیس کهگیلویه و بویراحمد ،  احتمال می رود شرایط سخت تری را در آینده برای خود رقم زنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
چرا خانواده فراری را مورد بازخواست قرار نمی دهند

خبرها و شواهد حاکی از دست داشتن نیروهای زندان از جمله فردی به .. است که پسر عموی یکی از قاتلین است، چرا این فرد را دستگیر و زندانی نمیکنند.
از ماست که بر ماست

ابروی. را لکه دار کردن
اشنا
Iran, Islamic Republic of
... از کادر زندان دهدشت همه چی را میدونه.

اونو بگیرین درس میشه
لیلا
Iran, Islamic Republic of
..قاتلین فراری را زیر نظر بگیرین، همه چی درس میشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1