کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نستهن مقدم شهردار یاسوجY

صبح «تاسوعای حسینی» در یاسوج؛ تجمع بزرگ هیأت‌های عزاداری

17 شهريور 1398 ساعت 20:53

شهردار یاسوج گفت: تجمع بزرگ هیات های عزاداری در روز تاسوعا ساعت 10:30 دقیقه دوشنبه در یاسوج برگزار می شود.


نستهن مقدم شهردار یاسوج با اعلام این خبر گفت: با حضور عزاداران حسینی اجتماع بزرگ هیات های عزاداری در روز تاسوعا در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه هدف اصلی عزاداری دهه اول محرم، زنده نگه داشتن یاد و خاطره قیام عاشورا و ترویج اهداف این نهضت عظیم است، ابراز داشت: این گردهمایی در راستای ترویج و تبیین اهداف نهضت عظیم عاشورا و قیام امام حسین (ع) و یارانش در مقابل جور و ظلم و زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.
شهردار یاسوج با دعوت از مردم عزادار مرکز استان برای شرکت در این گردهمایی عظیم، گفت: این مراسم ساعت 10 و 30 دقیقه صبح روز دوشنبه 18 شهریورماه مصادف با تاسوعای حسینی از میدان هفت تیر شهر یاسوج آغاز می‌شود و عزاداران حسینی با عبور از مسیر خیابان طالقانی و بلوار جمهوری در تقاطع بلوار جمهوری و میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج گردهم خواهند آمد.
وی با اشاره به سیاه پوش کردن شهر و آماده سازی این مسیرها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، ادامه داد: دو موکب پذیرایی از هیات های مذهبی در مسیر قرار گرفته است و همچنین دو واحد سیار آتش نشانی، نیروهای اورژانس و هلال احمر نیز در طول مسیر و محل تجمع، برای پوشش این مراسم حضور خواهند داشت.
شهردار یاسوج تاکید کرد: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری یاسوج در مسیرهای مختلف محلات و حومه شهر جهت جابجایی و خدمات دهی ویژه به شهروندان سرویس دهی خواهند کرد.
مقدم با اشاره به برنامه‌های سخنرانی و مداحی در محل تجمع عزاداران حسینی شهر یاسوج بیان کرد: این مراسم جهت نشان دادن وحدت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و ارادت آنها به امام حسین (ع) از رسانه ملی و رسانه‌های مکتوب و مجازی استانی و کشوری پوشش داده خواهد شد.
شهردار یاسوج از مردم پیرو مکتب امام حسین، هیات های مذهبی، دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دعوت کرد تا با حضور در این اجتماع بزرگ بر شکوه آن بیفزایند.


کد مطلب: 412581

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412581/صبح-تاسوعای-حسینی-یاسوج-تجمع-بزرگ-هیأت-های-عزاداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1