تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب : ۴۱۲۵۴۲

مریم رجوی به سرطان مبتلا شد

۲
۰
مریم رجوی به سرطان مبتلا شد
کبنا ؛مهدی ابریشمچی یکی از رهبران سازمان تروریستی در نشست سری که سازمان منافقین برگزار کرده بود به شرایط وخیم جسمی مریم رجوی اشاره کرده و نسبت به وقوع کودتا در داخل رهبری سازمان بعد از این مساله هشدار داد.
رسانه‌های عربی به نقل از پایگاه اشرف‌نیوز خبر دادند معاینات پزشکی که روی رجوی در اواسط جولای گذشته و در یکی از بیمارستان های معتبر پاریس انجام گرفته نشان می‌دهد او مبتلا به سرطان شده است.
به گزارش اعتماد آنلاین، رهبران این گروهک تروریستی با اطلاع از این امر به شدت دچار وحشت شده‌اند، اما برخی از افراد نزدیک به مریم رجوی، از بقیه اعضای سازمان و رسانه‌ها، به او توصیه کردند با وجود افسردگی شدید که بعد از این خبر دچار آن شده برای پنهان ماندن این مساله حتماً در انظار عمومی با لبخند ظاهر شود.
در همین حال، مهدی ابریشمچی یکی از رهبران سازمان تروریستی در نشست سری که سازمان منافقین برگزار کرده بود به شرایط وخیم جسمی مریم رجوی اشاره کرده و نسبت به وقوع کودتا در داخل رهبری سازمان بعد از این مساله هشدار داد.
ابریشمچی نیز به رهبران سازمان توصیه کرد مسئله بیماری رجوی باید محرمانه باقی بماند.
اما بر اساس آخرین اخبار نشست امنیتی رهبران این گروهک که اوایل ماه گذشته میلادی برگزار شد مساله وخامت اوضاع جسمی مریم رجوی مورد بحث قرار گرفت و در پایان توصیه‌ای به تمامی عوامل آن صادر و تاکید شد در مقابل پرسش رسانه‌ها در مورد شرایط جسمی مریم رجوی باید گفته شود خانم مریم رجوی شرایط خوبی داشته و شایعات ساخته و پرداخته عوامل رژیم ایران است. این پاسخی است که باید بر آن تاکید شده و همگان در مرحله کنونی به آن پایبند بمانند.
بر اساس این دستورالعمل جملات کلیشه‌ای مذکور باید به عنوان راهکار شانه خالی کردن از پاسخ صحیح مورد استفاده قرار گیرد، به خصوص که احتمال افشای این خبر از طریق افراد جداشده از سازمان بسیار زیاد است.
به نوشته این پایگاه، گروهک تروریستی مجاهدین خلق از آینده خود بعد از مرگ مریم رجوی به وحشت افتاده، به خصوص که پیش از این مسعود رجوی نیز به شکل کاملاً مرموزی از صحنه این سازمان حذف شده است.
به گفته نزدیکان به این گروهک تروریستی، در صورت مرگ مریم رجوی شاهد درگیری درونی شدیدی در این سازمان خواهیم بود. (فرارو)
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به درک واصل میشن ان شاءالله دست ناپاکشان به خون ملت ایران آلوده هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این شیطان به درک واصل شود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1