تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۱۲۴۹۱
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک:

مسؤولان پروژه گاز دیشموک را سرعت ببخشند

۰
مسؤولان پروژه گاز دیشموک را سرعت ببخشند
کبنا ؛حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه‌های امروز ( 15 شهریور ماه 98) ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به ماه محرم، ماه عزای امام حسین(ع) گفت: ضروری است که در تاسوعا و عاشورا برای امام حسین(ع) با اقداماتی همچون گنان نکردن و نصب پرچم عزا در جلوی خانه و پوشیدن پیراهن مشکی و بستن مغازه‌ها به معنای واقعی عزادار امام حسین باشیم.
وی با اشاره به سخنان مسئول جنبش اسلامی مردمی حماس گفت: در نامه ای که اسماعیل هنیه به مقام معظم رهبری نوشتند ایران را جلودار مبارزه با دشمن خواندند و برای عمر با برکت مقام عظمای ولایت دعا کردند و این مهم کارآمدی ولایت فقیه را به همگان ثابت می کند.
وی افزود: ایران اسلامی از اول انقلاب حامی و کمک کار جبهه های مقاومت و مردم فلسطین بوده است.
امام جمعه دیشموک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص عدم اعتماد به اروپایی‌ها گفت: در مقابل وعده‌های نسیه اروپایی تعهد محکم بگیرید زیرا اروپایی ها در بزنگاه ها حامی آمریکایی ها هستند.
راوند در خصوص حمله پهپادهای اسرائیلی و ساقط شدن در جنوب لبنان گفت: این پاسخ آخر حزب الله لبنان نیست و در صورت تجاوز به رژیم اسرائیل پاسخ های کوبنده تری داده خواهد شد.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: در روز تاسوعا امان نامه ای از طرف شمر برای فرزندان ام البنین آورده شد.
وی افزود: با توجه به هم قبیله ای بودن ام البنین و شمر که از طایفه ی بنی کلاب بودند شمر امان نامه ای آورد ولی حضرت عباس(ع) بصیرت خود را نشان داد و دست از ولایت بر نداشت.
راوند با اشاره به روز عاشورا گفت: امام حسین(ع) زندگی با ظالمان را جز ننگ و محنت نمی دانست و این درس عاشوراست که باید در برابر انسان های ظالم سازش نداشته باشیم و در برابر دشمنان اسلام از جان و مال خود همچون امام حسین(ع) هزینه کنیم.
وی افزود: امام حسین(ع) در برابر دشمنان و مسخ دین سازش نداشت و ما باید درس بگیریم و مسئولین بایستی درس بگیرند و در برابر دشمنان مقاوم باشند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به آسیب های کارهای فرهنگی در بخش دیشموک گفت: ما باید در بخش مان اتحاد داشته باشیم و با اتحاد زمینه پیشرفت بخش و حل مشکلات را داشته باشیم.
راوند با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و عدم تکمیل پروژه گاز همچون خطبه های قبل و عدم توجه مسئولان ذی ربط  گفت: مسئولین محلی، مدیر گاز شهرستان و مدیرعامل گاز استان تدبیری بیندیشند و مشکل گاز را تا قبل از فصل سرما حل کنند و نصب کنتور را عملیاتی سازند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک از حضور طلاب اعزامی از حوزه علیمه قم و سایر نقاط کشور که به بخش دیشموک اعزام شدند تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1