کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه یاسوج مطرح کرد؛

روزی خواهد آمد که یک صهیونیستی در فلسطین پیدا نخواهد شد

15 شهريور 1398 ساعت 15:35

امام جمعه یاسوج بیان کرد: سید حسن نصرالله به اسرائیل اعلام کرده که هر لحظه منتظر پاسخ حزب الله لبنان باشید و هم اکنون اسرائیل در حالت بهت و ترس قرار دارد.


امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه هشتم شهریور ماه یاسوج ابراز کرد: تنها راه نجات، ورود به بهشت و آزاد شدن از عذاب الهی انجام عمل نیک توام با ایمان است.
آیت الله سیدعلی اصغر حسینی اظهارکرد: تلاش کنیم از محرمات و مسیری که انسان را به جهنم می برد بپرهیزیم تا جامعه ای پاک، مملکتی آباد و متحد داشته باشیم.
امام جمعه یاسوج با اشاره به تجاوز اسرائیل به سوریه، لبنان و عراق تصریح کرد: هدف از این موشک پرانی رژیم صهیونیستی موضوع انتخابات است. آمریکا و اسرائیل در نقشه های شوم خود برای جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه شکست خورده اند و این کار را برای سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در منطقه انجام می دهند.
حسینی خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله به اسرائیل اعلام کرده که هر لحظه منتظر پاسخ حزب الله لبنان باشید و هم اکنون اسرائیل در حالت بهت و ترس قرار دارد. چنان ترسی در دل اسرائیل انداخت که هر لحظه احتمال خودکشی اسرائیل وجود دارد.
وی بیان کرد: ان شا الله آن روز خواهد رسید که اسرائیل وجود نخواهد داشت و استخوانهای پوسیده صهیونیست ها زیر چکمه های جوانان رزمنده اسلامی خُرد خواهد شد.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: روزی خواهد آمد که یک صهیونیستی در فلسطین پیدا نخواهد شد و عمر این رژیم جنایت کار و کثیف به پایان خواهد رسید.
 


کد مطلب: 412486

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412486/روزی-خواهد-آمد-یک-صهیونیستی-فلسطین-پیدا-نخواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1