کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همگام با ایل سوگوار

توصیه های پلیسی به عزاداران حسینی

14 شهريور 1398 ساعت 23:41

رئيس پليس راهنمائي و رانندگي استان کهگیلویه وبویراحمد از تمهيدات ترافيکي پليس راهور در ايام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در اين استان خبر داد.


رئيس پليس راهنمائي و رانندگي استان کهگیلویه وبویراحمد از تمهيدات ترافيکي پليس راهور در ايام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در اين استان خبر داد.  
سرهنگ "اسماعیل خوشوقت"با اعلام اين مطلب گفت:در ايام ماه محرم، پليس راهنمايي و رانندگي استان در خدمت عزاداران حسيني بوده و با پيش بيني هاي به عمل آمده از وضعيت شهر یاسوج و شهرستان های استان در راستاي تامين نظم و عبور و مرور،براي تمامي محل هاي حساس عوامل راهنمايي و رانندگي پيش بيني شده است.
اين مقام انتظامي از مسئولين دسته جات عزاداري خواست:که همکاريهاي لازم را با پليس راهنمايي و رانندگي طبق روال سالهاي گذشته داشته باشند تا در سطح شهرهای استان تراکم ترافيکي ايجاد نشود.  
وی،به شهرونداني که قصد شرکت در مراسمات عزاداري را دارند توصيه کرد : به هيئات مذهبي نزديک محل سکونت خود عزيمت نمایند و حتي المقدور از تردد با وسايل نقليه شخصي و ورود به مسير هاي داراي محدوديت ترافيکي جداً خودداري نمايند.
رئيس پليس راهنمائي و رانندگي استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:درخواست ما از مردم متدین این است که با پليس همکاري لازم را در خصوص برقراري محدوديت هاي ترفيکي را داشته و از ورود به محدوده ها و خیابان های اصلی شهر که محل تردد هیئت ها خواهد بود جدأ اجتناب نمايند و از اصرار بي مورد جهت ورود به محدوده طرح خودداري نمايند.
ريس پليس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد همچنين تاکيد کرد: از سوارکردن وانتقال عزاداران با کاميون و وانت جدا خودداري و از وسايل نقليه اتوبوس وميني بوس استفاده شود،و از توقف زياد در معابر خصوصا مقابل حسينه ها خودداري و راه را براي حرکت ساير دسته ها و خودروهاي عبوري خصوصا اتومبيل هاي امدادي باز نگهداريد.  
 


کد مطلب: 412474

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412474/توصیه-های-پلیسی-عزاداران-حسینی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1