تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : ۴۱۲۴۷۴
همگام با ایل سوگوار

توصیه های پلیسی به عزاداران حسینی

۰
توصیه های پلیسی به عزاداران حسینی
کبنا ؛رئيس پليس راهنمائي و رانندگي استان کهگیلویه وبویراحمد از تمهيدات ترافيکي پليس راهور در ايام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در اين استان خبر داد.  
سرهنگ "اسماعیل خوشوقت"با اعلام اين مطلب گفت:در ايام ماه محرم، پليس راهنمايي و رانندگي استان در خدمت عزاداران حسيني بوده و با پيش بيني هاي به عمل آمده از وضعيت شهر یاسوج و شهرستان های استان در راستاي تامين نظم و عبور و مرور،براي تمامي محل هاي حساس عوامل راهنمايي و رانندگي پيش بيني شده است.
اين مقام انتظامي از مسئولين دسته جات عزاداري خواست:که همکاريهاي لازم را با پليس راهنمايي و رانندگي طبق روال سالهاي گذشته داشته باشند تا در سطح شهرهای استان تراکم ترافيکي ايجاد نشود.  
وی،به شهرونداني که قصد شرکت در مراسمات عزاداري را دارند توصيه کرد : به هيئات مذهبي نزديک محل سکونت خود عزيمت نمایند و حتي المقدور از تردد با وسايل نقليه شخصي و ورود به مسير هاي داراي محدوديت ترافيکي جداً خودداري نمايند.
رئيس پليس راهنمائي و رانندگي استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:درخواست ما از مردم متدین این است که با پليس همکاري لازم را در خصوص برقراري محدوديت هاي ترفيکي را داشته و از ورود به محدوده ها و خیابان های اصلی شهر که محل تردد هیئت ها خواهد بود جدأ اجتناب نمايند و از اصرار بي مورد جهت ورود به محدوده طرح خودداري نمايند.
ريس پليس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد همچنين تاکيد کرد: از سوارکردن وانتقال عزاداران با کاميون و وانت جدا خودداري و از وسايل نقليه اتوبوس وميني بوس استفاده شود،و از توقف زياد در معابر خصوصا مقابل حسينه ها خودداري و راه را براي حرکت ساير دسته ها و خودروهاي عبوري خصوصا اتومبيل هاي امدادي باز نگهداريد.  
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1