تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۴۱۲۴۶۴
فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد:

عده‌ای از روی نادانی مجالس عزاداری امام حسین(ع) را مورد هجمه قرار می‌دهند

۰
عده‌ای از روی نادانی مجالس عزاداری امام حسین(ع) را مورد هجمه قرار می‌دهند
کبنا ؛ستار هدایت‌خواه در چهارمین یادواره شهدای پایگاه‌های مقاومت بسیج دارشاهی و کالوس با تسلیت ایام محرم گفت: اگر زنان و مردان ما الگوهایی مانند حماسه‌سازان دشت کربلا نداشتند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شکل نمی‌گرفت و این اهمیت مکتب اباعبدالله الحسین را می‌رساند.
وی عنوان کرد: گاهی برخی‌ها از سر جهالت و نادانی و غرض‌ورزی محافل و مجالس عزاداری را مورد هجمه قرار می‌دهند.
فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امام به درستی فرمودند انقلاب برگرفته از قیام عاشورا بود، گفت:  همین فرهنگ، دوران دفاع مقدس را رقم زد فرهنگی که یک نوجوان بعد از دستکاری شناسنامه، مسیر اردبیل تا تهران را می‌آید تا از رئیس‌جمهور آن زمان که رهبر معظم انقلاب بود اجازه بگیرد و به جبهه برود و بعد از حضور در جنگ به مانند قاسم‌بن‌الحسن(ع) شهادت به شهادت برسد.
هدایت‌خواه با بیان اینکه منشور شیعه در طول تاریخ زیارت عاشورا است، عنوان کرد: فرهنگ‌ شهادت و نترسیدن در راه خدا ویژگی شیعه است.
فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهادت مرگ عزت‌مندانه و آگاهانه است اما متاسفانه شاهد  خودکشی که زشت‌ترین و بدترین نوع گناه است هستیم.
فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهیدان در دوران دفاع مقدس سبک زندگی اهل بیت را تمرین کردند سبکی که منجر به شهادت آنها شد.
وی بیان کرد: اگر قرار است فرهنگ عزت‌آفرین شهادت را به عالم معرفی کنیم باید سبک زندگی حسینی داشته باشیم نمی شود کسی یزیدی باشد اما حسینی بمیرد.
وی مبارزه با نفسانیت را راه رسیدن به شهادت دانست و عنوان کرد.سبک  فردی، خانوادگی و سیاسی زندگی شهادت‌گونه مبارزه با خودخواهی و لذت‌خواهی، احساس مسولیت و ولایت‌مداری است! شهدا همه در وصیت نامه بر این موارد تاکید کردند که پشتیبان ولی فقیه باشیم.
وی بیان کرد: متاسفانه می‌بینیم سبک زندگی امروزه اموی  و غربی شده است در زندگی غربی اصل بر منافع فردی، رها بودن و تحت فرمان طاغوت است که عده‌ای تلاش می‌کنند این شیوه را به طرق مختلف ترویج می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1