تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۱۲۴۵۳
در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

پرده از اختلاف «نیک‌مرام» و «نوروزی» برداشته شد / ریشه اختلافات کجا بود

۳
۱
پرده از اختلاف «نیک‌مرام» و «نوروزی» برداشته شد / ریشه اختلافات کجا بود
کبنا ؛شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استان در محل اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (پنچشنبه 14 شهریور ماه 98) شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری و با حضور جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و جمعی از مدیران ارشد استان برگزار شد.
در این نشست بعد از گزارشی از وضعیت واحدهای تولیدی بعضی از اعضا نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
در این نشست ایمانی رئیس اتحادیه زنبورداران استان کهگیلویه و بویراحمد به سخنرانی پرداخت و خطاب به استاندار گفت: آنگونه که از چهره شما دیدم، شما فردی با نجابت، متواضع و با وقار و رفتارتان آمیخته با ادب است.
وی با اشاره داستانی از زندگی بهرام بیگی معلم اسطوره‌ای کشور، اظهار کرد: بهرام بگی از مدیران موفق آموزش و پرورش کشور و جهان بود و در طول عمر مدیریتش شاهکار کرد.
وی در ادامه افزود: اما اگر من جایی آقای استاندار چه می‌کرد، آقای بهرام بیگی وقتی معلمی در کارش موفق می‌شد، مادر آن معلم را ویژه مورد تشویق می‌کرد.

ایمانی در ادامه گفت: آقای استاندار به نظر من باید از 7 مدیر موفق استان قدردانی کرد و من از دو نفر آنها نام می‌برم و حضرتعالی هم 5 نفر دیگر را پیدا و مورد تشویق قرار دهید.
رئیس اتحادیه زنبورداران استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: خانم نیکمرام شاگرد من بود. همان موقع هم فردی با وقار، نترس، شجاع و با هوش بود و من می‌دانستم که ایشان به جایی می‌رسند و بارها هم تاکید کرده بودم و آفرین بر من که نیک‌مرام‌ها را پرورش دادم.
وی در ادامه گفت: مدیر دیگری که باید مورد تشویق قرار بگیرد، آقای نوروزی است که فردی با سواد، قابل تحسین و عملگرا است.

بعد از صحبت‌های ایمانی رئیس اتحادیه زنبورداران استان کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به او گفت: حالا که اسم این دو مدیر را بردی، سعی کن اختلافات این دو نفر را برطرف کنی و آنها را به وفاق و وحدت برسانی.
بنا به گزارش کبنا، قبل از این بنا بر توافق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار شد که کارگروه اشتغال به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها واگذار شود که با نامه کارشناسی پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد این توافق بین این سازمان و وزاتخانه منتفی شد. و در واقع با نامه پروانه نیک‌مرام به وزیر کار، شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی نامه‌ای به استانداران کشور این مسئله را برای همیشه منتفی اعلام کرد و مسئولیت کارگروه اشتغال‌ها را مجدداً به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها واگذار کرد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
معلم عشایر ایران
مرحوم محمد بهمن بیگی
رضا
Iran, Islamic Republic of
اسم معلم بهمن بیگی میباشد بهرام بیگی روستایی است در اطراف یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار لطفا بگید استان ما در بحث توسعه در کجای جدول کشور است در آخر یا وسط یا اول ///اگر در آخر استکه رصد کنید ببینید چند نفر از مدیران فعلی شما سابقه حداقل 6سال به بالا را دارند . اوج خلاقیت یک مدیر 4 ساله بنابر این خواهشا بفکر توسعه باشید و با تغییرات اساسی در مدیریت این افراد استان را از بحث محرومیت یا همون کمتر توسعه یافتگی خارج کنید . دست مریزاد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1