تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۱۲۴۴۹
پاسخ معاون پرورشی آموزش و پرورش بویراحمد به مطلب کبنانیوز؛

هر گونه ناسیونالیسم فکری، منطقه ای و قومی در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد محکوم است

۱۶
۰
هر گونه ناسیونالیسم فکری، منطقه ای و قومی در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد محکوم است
کبنا ؛سایت پانا نوشت؛ معاون پرورشی آموزش و پرورش بویراحمد در پاسخ به به اتهامات موهن و ایرادات واهی و بی اساس به این اداره تاکید کرد، در قاموس سیاسی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هر گونه ناسیونالیسم فکری، منطقه‌ای و قومی محکوم است.
سید قدرت موسوی ارشد اظهار کرد: در رأس هرم آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد شخصیتی شخیص، متخلق به اخلاق نبوی، حافظ کرامت انسانی و اجرای عدالت علوی است که خود از خانواده‌ای ارزشی، مذهبی و وارث تنها امیر شهید استان بوده و هدف اصلی نامبرده اجرای منویات مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با محوریت تربیت قرآنی و رسیدن به حیات طبیه است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بویراحمد در پاسخ به این جوسازی که گفته می‌شود هم اکنون فضای اداری آموزش و پرورش بویراحمد سیاسی شده بیان کرد: در قاموس سیاسی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هر گونه ناسیونالیسم فکری، منطقه‌ای و قومی محکوم است و در آستانه گام دوم انقلاب، اصلاح طلب و اصول گرا، بی معناست و همه باید به فرموده رهبر عزیزمان انقلابی عمل کنیم.
او این اتهام که از زمان مدیریت جدید فرهنگیان غیر بومی از سطوح مدیریتی و معاونتی مدارس شهرستان بویراحمد حذف شده‌اند را رد کرد و اظهار کرد: همه فرهنگیان؛ دانش آموزان و اولیاء متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و رنگین کمان شهرستانها و جغرافیای سردسیر و گرمسیر نشان تنوع زیبایی است به قول فیلسوف بزرگوار ملاصدرای شیرازی، (وحدت در عین کثرت و کثرت در عین وحدت است) اصالت اصلی در این آموزش و پرورش تعلیم و تربیت بوده و هرگونه مسایلی که این رسالت پیامبر گونه را مخدوش نماید از منظر این مدیریت مطرود و مذموم است.
موسوی ارشد در مورد اعمال سلایق شخصی و سیاسی در انتصاب مدیران مدارس گفت: انتصاب مدیران بر اساس بخشنامه وزرات متبوع می‌باشد و کلیه ضوابط و شرایط مدیران متقاضی در آن مصرح و از نظر قانونی نوعی (نص) و سندیت محسوب می‌شود که هرگونه دخل و تصرف و سلیقه سیاسی در آن جایز نیست.
او افزود: مدیران محترم در یک آزمون رقابتی در سامانه آموزش و پرورش شرکت کرده و کسانی که 60 درصد نمره کتبی را احراز نمایند دعوت به مصاحبه می‌شوند که از مجموع 500 مدرسه شهرستان فقط 7 درصد مدیران تغییر کرده آن هم بر اساس شرایط موصوف و هیچ گونه حب و بغض سیاسی مدخلیت نداشته است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بویراحمد در مورد ملاک‌های انتخاب مدیران مدارس گفت: بر مبنای ضوابط آیین نامه‌ای مدیران و معاونان مدارس بویراحمد بر اساس شایسته سالاری و توانمندی انتخاب شده‌اند.
دلایل قوی باید و معنوی ــــ نه رگ‌های گردن به حجت قوی
موسوی ارشد گماشتن معلمان با سوابق 29 سال به بالا در سمت معاون مدرسه را یکی از اقدامات ارزنده مدیریت آموزش و پرورش بویراحمد از دیدگاه فرهنگیان بیان کرد و گفت: با توجه به شعار کرامت انسانی و نسبت به ظرفیت مدارس از تمام نیروهای در شرف بازنشستگی (سوابق 29 سال به بالا) در سمت معاونت مدارس استفاده کردیم تا بتوانند از مزایای مالی و مدیریتی در احکام حقوقی بهره ببرند.
او استفاده از طایفه و جناح سیاسی خاص در پست‌های مدیریتی این اداره را رد کرد و افزود: در یک بازدید میدانی از مدارس این شهرستان مشخص می‌شود که این اداره از تمام اقوام، جناح‌های سیاسی، مناطق و شهرستانهای استان استفاده کرده است. (دلایل قوی باید و معنوی ــــ نه رگ‌های گردن به حجت قوی).
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بویراحمد در مورد عزل رئیس هنرستان دخترانه هنرهای زیبای شهر یاسوج اظهار کرد: هنرستان هنرهای زیبا وابسته به اداره ارشاد اسلامی است و مدیر آن از طرف اداره مذکور معرفی و این اداره بر اساس تفاهم نامه بین دو وزارت (آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی) ابلاغ، صادر می‌نماید.
موسوی ارشد این اتهام را که گفته می‌شود رئیس جدید هنرستان دخترانه هنرهای زیبای یاسوج تخصص ندارد و وابسته به نماینده بویراحمد است را غرض ورزی بیان کرد و گفت: مدیر معرفی شده از طرف اداره فرهنگ ارشاد اسلامی مسبوق به سابقه مدیریتی در هنرستان هنرهای زیباست و در گروه مدارس وابسته است که نیاز به شرکت در پروسه انتخاب و انتصاب مدیران ندارد. (چون غرض آید ـ هنر پوشیده شد)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بی نام
Romania
سی قدرت و پیروی از منویات !!!!🙄🙄
دلایل قوی و معنوی
Iran, Islamic Republic of
لطفا به پیج اینستاگرام زیر سر بزنید
mj.arjmand_2018 @
Iran, Islamic Republic of
جناب موسوی عزیز فکر کنم شما درجریان مسایل جناحی نیستین در آموزش وپرورش بویراحمد، کسانی در خود اداره شما مسول بودن همین مدت گفتن یا باید به نماینده مورد نظر ما رای بدی یا به شما در اداره امور در سطح شهرستان نیاز نداریم به جد میتونم قسم بخورم توانمند تر از خیلی از افرادی است که درسطح اداره مشغول انجاموظیفه هستن........اگه خواستین تاسند عینی براتون بیارم..کاری کردنکه ایشون کوله بار علمی خویشرابست ومجبور به استعفا شد..
Iran, Islamic Republic of
شمابرولیست مدیران ومعاونین مدارس و...رانگاه کن ببین چند درصدازیک جناح خاص هست فکر کنم شما بی اطلاع هستین یاباشما درمیان نمیذارن، فرهنگیان عظمت ومنزلت بالایی دارن درسراسر دنیا اما هنوز قرن نزدیک به20هستیم ولی در آموزش وپرورش به فلان شخص رای یا از هیچ مزایای شهرستان بویراحمد بی نصیب...آخه تا کی ....
بهار
Sweden
جناب موسوی یه نگاهی به معاونین اداره ی بویراحمد بندازی متوجه میشی که چقد منطقه ای عمل شده .این همه که گفتی شایسته یه فرهنگی در پرورشی نیست.از بویراحمد سفلی نه در بویراحمد ونه در اداره کل در سطح معاونت نداریم .ایا این منطقه ای عمل کردن نیست؟نود درصد مدیران ومعاونین مدارس هم از بویراحمد علیا هستند ایا این منطقه ای عمل کردن نیست؟؟
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حوداقای‌‌موسوی‌از‌بویراحمد‌سفلی‌است نزیک‌به‌۶الی۷کارشناس‌دراداره‌شهرستان‌الان‌ازبویراحمد‌سفلی‌
است
Iran, Islamic Republic of
قضاته من سر اون ف..کوته فکر و حسود هم ولایتی ات که مانع پیشرفت تان می شوند
احسنت به این قلم و این بیان زیبا
حقا که یه سر و گردن از تمام مسئولان استان بالاتری
Iran, Islamic Republic of
دردت به جون.
ثابت
Iran, Islamic Republic of
. تو آقای داستاری.
خشنو
Iran, Islamic Republic of
د پوله رو خراب کردی د بشین
Iran, Islamic Republic of
واقعا این طرز صحبت در شخصیت و در خور ی فرهنگی آموزش پرورش نیست..متاسفم آقای خشنو
تربیت معلم ۹۹
Iran, Islamic Republic of
واقعا یه جایی میفتی د نیتونی بلند بشی از بس ای همه خراب کردی. آه و ناله ایگرت قدرت.
Netherlands
الهی ک چشم همه ی حسودان آقای موسوی ارشد کور بشه ک این همه سواد و تعصب ملی رو نمیبینن
قطعا شما باسوادترین فرد آموزش و پرورش هستید آقای موسوی عزیز
تربیت مع
Iran, Islamic Republic of
خداییش به همین ها که نوشتی اعتقاد داری
اداره بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب موسوی جنابعالی اداره بویراحمد رو نابود کردی..
درودی
Iran, Islamic Republic of
خوب عوض ایکنی.
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1