تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۶
کد مطلب : ۴۱۲۴۱۴
کیوان آشنا:

شهردار یاسوج در هیچ شرایطی تغییر نمی‌کند

۷
۰
شهردار یاسوج در هیچ شرایطی تغییر نمی‌کند
کبنا ؛طرح تغییر شهردار یاسوج هر از چند گاهی در رسانه‌ها و فضای سیاسی این شهر مطرح می‌شود که کیوان آشنا رئیس فعلی شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه شهردار یاسوج در هیچ شرایطی تغییر نمی‌کند، گفت: هنوز معلوم نیست ترکیب هیئت رئیسه سال سوم شورا چگونه باشد.
آشنا ادامه داد: نستهن مقدم شهردار یاسوج تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی به عنوان شهردار خدمت می‌کند و حتی در دور ششم اگر من شورا باشم برای تداوم مدیریت وی تلاش می‌کنم.
وی با تاکید بر اینکه ماندن شهردار فعلی در هر شرایطی و با انتخاب هر هیئت رئیسه‌ای در شورا قطعی است، عنوان کرد: هنوز ترکیب هیئت رئیسه سال سوم مشخص نیست و نمی‌توان آن را پیش بینی کرد.
آشنا در پاسخ به این سوال که شما کدام یک از دو تیم سه نفره شورای شهر را برای هیئت رئیسه حمایت می‌کنید، ابراز کرد: من با کسی نیستم و تنها یک رای دارم در روز انتخاب هیئت رئیسه بعد از مشخص شدن نامزدهای رئیس شورا تصمیم می‌گیرم.
وی با بیان اینکه ناچارا دارم به بیرون استان می‌روم، افزود: شاید فرشید احمدی کیش، محمدرحیم دهرابپور و سید هدایت اکبری سه عضو شورای شهر امروز به دلیل تعطیلات شورا در نشست انتخاب هیئت رئیسه شرکت نکردند.
بنا بر این گزارش، نشست 10 شهریورماه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج در حالی با حضور علی علیپور معاون و برزو شجاعی‌پور از کارشناسان فرمانداری بویراحمد برگزار شد که به دلیل عدم حضور فرشاد نگین تاجی، علی اکبری‌تبار و مسعود خوبانی نیمه تمام ماند و طبق قانون به 48 ساعت آینده واگذار شد.
محمدرحیم دهرابپور، فرشید احمدی‌کیش و سید هدایت اکبری نیز امروز از حضور در جلسه انتخاب هیئت رئیسه امتناع کردند تا مجدد نشست انتخاب هیئت رئیسه راه به جایی نبرد و نگاه به روز دیگری دوخته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کیوان جان شما خودتم تغییر خواهی کرد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب اشنا خود شما اشتباهی انتخاب شدی بر منوال قومگرایی قبول شدی نه براساس علم و اگاهی و توانایی.بعداز این چونه شهردار میزنی....
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمدرحیم دهراب پور
اکبری
احمدی کیش
احسان ج
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش در شورای ششم جایی نداری و قبول نخواهی شد
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
حتما با هم برو بگیر ببندد دارید قطعا دور بعد نه شما کاندید هستید و نه مقدم شهر دار
گودرزی
Romania
شک نکن دوربعدی هزار تا رای هم نمیاری.دلتو خوش نکن
رضا
والا به شما هیچ اعتباری نیست مگه بردار اقای هدایت خواه نیستید که فقط به حرف پیشوا گوش میده حالاهم شما فقط از اکبری تبار میترسید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1