کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رسول پاداش سرپرست تیم فوتبال بویراحمد لیگ دسته سه کشور؛

تیم فوتبال بویراحمد؛ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته سه فوتبال کشور/ بویراحمد امروز میزبان «کشکان رود» پل دختر

13 شهريور 1398 ساعت 0:54

سرپرست تیم فوتبال بویراحمد لیگ دسته سه کشور با بیان اینکه فردا بازی تیم بویراحمد به عنوان نماینده استان با تیم کشکان رود پل دختر از مسابقات لیگ دسته سه کشور برگزار خواهد شد گفت: تماشاگران از ورود به حواشی خودداری کنند و فقط به حمایت از تیم خود بپردازند.


رسول پاداش سرپرست تیم فوتبال بویراحمد لیگ دسته سه کشور در گفتگو با کبنا گفت: بازی تیم بویراحمد به عنوان نماینده استان با تیم کشکان رود پل دختر از مسابقات لیگ دسته سه کشور برگزار خواهد شد.
پاداش بیان کرد: امسال روند تیمی منظمی داشتیم و با مدیریت آقای جمال سیرت برگزار شد. هیئت استان آقای افشاریان و آقای مهندس آشتیانی دبیر هئیت فوتبال استان و همچنین رئیس هیئت شهرستان بویراحمد همکاری‌های خیلی خوبی با ما داشتند.
سرپرست تیم فوتبال بویراحمد ابراز کرد: این تیم بصورت شخصی اداره می‌شود و حتی برای اینکه نیروی انتظامی را در بازی داشته باشیم هزینه پرداخت کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه انتظار داریم مسئولان این تیم را حمایت کنند، تصریح کرد: از تیمی که سال گذشته در لیگ سه داشتیم 10 نفر در تیم حضور دارند، چند بازیکن نیز از بیرون اضافه کرده‌ایم که از بچه‌های استان هستند.
پاداش خاطرنشان کرد: تیم روند خوبی را طی می‌کند، امیدواریم امسال تیم صعود کند، شناخت نسبی از تیم رقیب داریم.
پاداش افزود: مسابقه روز 13 شهریور ساعت 17 در مجموعه تختی برگزار خواهد شد، امیدواریم تماشاگران و هواداران ضمن آنکه حضور خوبی پیدا کنند، از ورود به حواشی خودداری کنند و فقط به حمایت از تیم خود بپردازند.
پاداش در انتها گفت: مسئولین هیئت استان  کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان همکاری لازم را داشتند، آقای علوی همکاری خیلی خوبی برای در اختیار گذاشتن زمین با ما داشتند و در مورد کمک‌های مالی قول مساعدی داده شده است. می‌طلبد که آقای رحیمی برای دریافت این کمک‌ها پیگیری کنند.


کد مطلب: 412411

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412411/تیم-فوتبال-بویراحمد-نماینده-کهگیلویه-لیگ-دسته-سه-کشور-امروز-میزبان-کشکان-رود-پل-دختر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1