تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۱۲۴۰۰
طی آئینی و با حضور مسئولان؛

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد / تصاویر

۶
۰
رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد / تصاویر
کبنا ؛آیین تودیع و معارفه سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت‌الاسلام داستار مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، خیبر مدیر حوزه ریاست و اوریاد معاون پژوهشی برگزار شد.
در این آیین «محمدمهدی بانشی» به‌عنوان سرپرست معاونت بهداشتی معرفی و از خدمات «ابراهیم نعیمی» معاون سابق تقدیر شد.
حجت الاسلام مسعود داستار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، نیز ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، اظهار داشت: همه ما باید از فضای معنوی ایام محرم بهره کافی را ببریم و به تقرب الهی و اولیاء الله توفیق دست یابیم.
  حجت الاسلام داستار ادامه داد؛ اگر می‌خواهید محبوب همه شوید باید در ابتدا محبوب درگاه الهی باشید و باید تلاش کرد به سفارشات امام حسین (ع) عمل کرده و سیره زندگی ایشان را چراغ راه خود در مسیر پر فراز و نشیب زندگی قرار داد.
 وی در پایان خاطرنشان کرد؛ ضمن عرض خداقوت به معاون قبلی بهداشتی دانشگاه جناب آقای دکتر ابراهیم نعیمی، ابراز امیدواری کرد: که با سکانداری و هدایت سرپرست جدید معاون بهداشتی، بتواند خدمتگزار نظام مقدس و بخصوص در راستای آ خدمت رسانی بهداشتی و درمانی صادقانه برای مردم گام‌های تاثیرگذار بردارید.
  معاون پیشین بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، نیز در ادامه این مراسم گفت؛ در شرایط بسیار سختی بار این مسؤولیت را پذیرفتم و با منابع انسانی موجود بهترین بهره وریو همچنین منابع مالی را به بهترین نحو ممکن مدیریت کردیم.
 ابراهیم نعیمی عنوان کرد؛ یکی از شاخصه‌های حوزه بهداشت کاهش صد در صدی مرگ مادر باردا و نوزاد در تاریخ تقویم استان و ارتباطات برون بخشی و درون بخشی توانستم با دنیای رسانه و صدا و سیما برقرار کنیم چرا که به سه نکته بهداشت یعنی آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و پیشگیری اعتقاد دارم.
 وی در پایان؛ توضیحاتی در خصوص عملکردهای جاری حوزه بهداشتی، از همکاری و تلاش تمامی مدیران و کارشناسان حوزه بهداشت و مدیران کارکنان شبکه‌های بهداشت هشت شهرستان دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر و تشکر کرد.
 
محمد مهدی بانشی سرپرست جدید معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، با عرض تسلیت بمناسبت ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر و ماه خودسازی، همچنین با عرض تبریک بمناسبت روز بهورز و جامعه محترم بهورزی را خط مقدم و بدون شک این گروه از زحمتکشان عرصه سلامت در شرایط بسیار سخت توانسته‌اند در برخی از شاخصه‌های بهداشت استان خوش بدرخشند.
 وی با تاکید بر اینکه در حوزه بهداشت باید بحث هزینه اثربخشی هم مورد توجه قرار گیرد، گفت: نظارت بر شاخص‌ها فرایندی، لازم و ضروری است اما در کنار آنها باید شاخص‌های پیامدی را هم مدنظر قرار داد. ویژگی بهداشت این است، که اثرات خود را زود نشان نمی‌دهد.
 دکتر بانشی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه دیگر با معضلات وبا و مالاریا عبور کردیم اما دچار یک مشکل اساسی یا همان زندگی صنعتی افزایش بیماران قلبی و عروقی سرطان‌ها درگیر هستیم و باید طوری برنامه ریزی کنیم که شاهد کاهش چشمگیر اینگونه بیماری باشیم.
 یاد آور شد؛ از هر فرصتی برای ارتقاء سطح کیفیت بالای بهداشتی و اعتقاد دارم سیستم اگر هوشمندانه عمل کند، آینده‌ای مثمرثمر فرا روی همه ما هست.
 وی درپایان یادآور شد: برای ارتقا جایگاه بهداشت در سطح استان، نیازمند حمایت و همدلی کلیه کارکنان از پایین‌ترین سطوح سازمان تا مسوولان استان، استانداری، فرمانداری، رسانه‌های مختلف صدا و سیما مرکز استان هستیم.
به گزارش کبنا، در پایان این مراسم از سوی مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای هیئت رئیسه و هیئت علمی دانشگاه، لوح سپاس به ابراهیم نعیمی معاون قبلی بهداشتی و حکم انتصاب به دکتر محمد مهدی بانشی سرپرست جدید معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه بویراحمد اهدا شد.



 
















 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

وفایی
Iran, Islamic Republic of
حیف شد واقعا که چنین مرد بزرگی رو از دست دادیم
همکار بهداشت
Iran, Islamic Republic of
باید زودتر از اینها می رفت
در ضمن در بهترین شرایط معاون شد اصلا بهداشت هیچ مشکلی و کمبودی نداشت.
اینرا هم بدونید که مرگ نوزادان و مادران با ۳۰ سال زحمت بهورزان رسید به امروز که همه کشور دارند افتخار می کنند که کم شده.
Iran, Islamic Republic of
به اندازه ده سال بهداشت استان در این دو سال عقبگرد داشت بانشی هم نمی تونه تعمیرش کنه چون چول چوله.
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین معاون بهداشت در طول تاریخ بهداشت استان همین جناب بود.
خدا کنه که دیگه دست از شوهای تبلیغی بردارند
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
برای معارفه رئیس بهداشت کشور هم همچین جمعیتی حضور ندارند. چه خبره کل علوم پزشکی هجوم بردید جلسه جلسه مگه کارندارید انگار خیلی بیکارید.این عکسها را باید پخش کرد نه مراسم عقد دختر طفل معصوم. خیلی متاسفم از وضعیت ادارات استان . ادم خجالت میکشه این هم ضعف فرهنگی
دنا
Iran, Islamic Republic of
پرستار چکار ایکنه اوچو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1