کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) در حسینیه بانک مهر اقتصاد استان برگزار می شود

12 شهريور 1398 ساعت 11:51

علی ستوده مدیر روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره، گفت: هیئت مذهبی این بانک هر روز به مناسبت ایام سوگواری و عزاداری امام حسین (علیه السلام) مراسم معنوی زیارت عاشورا همراه با قرائت قرآن، سخنرانی، روضه و سینه زنی برگزار می‌شود.


همزمان با ریاست مهدی مظاهری تهرانی در بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌های فرهنگی جزء اولویت‌های این بانک قرار گرفت. او دست به یک انقلاب فرهنگی در بانک مهر اقتصاد زد و علاوه بر برگزاری مستمر زیارت عاشورا در کنار قبور شهدای گمنام، کوهپیمایی، صعود به قله دنا، برگزاری مسابقه قرآن، پیاده‌روی، جشنواره عترت و ... را خیلی سریع در دستور کار قرار داد.
مراسم سوگواری و عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) در هیئت مذهبی عاشقان ثارالله بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
علی ستوده مدیر روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره، گفت هیئت مذهبی این بانک هر روز به مناسبت ایام سوگواری و عزاداری امام حسین (علیه السلام) مراسم معنوی زیارت عاشورا همراه با قرائت قرآن، سخنرانی، روضه و سینه زنی برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه کبگیان و مداحی کربلایی پناهی هر روز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مراسم معنوی زیارت عاشورا به مدت ۱۳ روز از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۸ صبح در حسینیه بانک مهر اقتصاد واقع در خیابان مطهری حد فاصل میدان هفت تیر و میدان شهدای نیروی انتظامی یاسوج برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همه محبین اهل بیت (علیهم الاسلام) برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید.
 
 


کد مطلب: 412389

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412389/مراسم-عزاداری-ابا-عبدالله-الحسین-ع-حسینیه-بانک-مهر-اقتصاد-استان-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1