کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار یاسوج خبر داد

برگزاری اولین جشنواره ملی دیوارنگاری به میزبانی یاسوج

12 شهريور 1398 ساعت 10:26

شهردار یاسوج از برگزاری اولین جشنواره ملی دیوارنگاری خبر داد و گفت: علاقمندان آثار خود را تا 4 مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


نستهن مقدم شهردار یاسوج ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج، خبر داد و گفت: شهرداری یاسوج در راستای اهداف فرهنگی و ارتقاء سطح کیفی جلوه‌های بصری، معرفی جاذبه‌های گردشگری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی اقدام به برگزاری اولین جشنواره ملی دیوارنگاری جنوب کشور کرده است.
شهردار یاسوج به موضوعات جشنواره اشاره کرد و افزود: این جشنواره در موضوع آزاد و هویت بومی و انتقال فرهنگ سنتی منطقه و موضوع ویژه شهر خوب-شهروند خوب و مقاومت و پایداری 13 تا 18 مهر ماه در یاسوج برگزار می‌شود.
وی از تمامی هنرمندان نقاش، طراح گرافیک و دیگر رشته‌های مرتبط جهت شرکت در فراخوان این جشنواره دعوت کرد و یادآور شد: علاقمندان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 4 مهر ماه به آدرس یاسوج تقاطع خیابان پاسداران-بلوار استقلال- ضلع غربی میدان آزادگان سازمان سیما، منظر و فضای سبز - واحد زیباسازی- دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
این مسوول با بیان اینکه آثار ارسالی 6 الی 9 مهر ماه مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد گفت: علاقمندان جهت اطلاع از نحوه ارسال آثار می‌توانند به آدرس وب سایت www.yasujct.com مراجعه یا با شماره  33229302-074 تماس حاصل کنند.


کد مطلب: 412386

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412386/برگزاری-اولین-جشنواره-ملی-دیوارنگاری-میزبانی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1