تاریخ انتشار
شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : ۴۱۲۳۲۶
خبرهای پلیسی در کهگیلویه و بویراحمد؛

سارقان حرفه‌ای در کهگیلویه دست به اعتراف زدند / سوء استفاده شاگرد از استاد / کشف 38 کیلو تریاک در دنا

۰
سارقان حرفه‌ای در کهگیلویه دست به اعتراف زدند / سوء استفاده شاگرد از استاد / کشف 38 کیلو تریاک در دنا
کبنا ؛حوادث  زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد رخ می‌دهد که از چشم ما دور است، اما خواندن آنها درست عبرتی می‌باشد برای کسانی که دنبال عبرت آموزی هستند.
به گزارش کبنا، خبرهای پلیسی استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛

تکذیب خبر کشته شدن جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سانحه رانندگی
 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن سرهنگ مصطفایی جانشین انتظامی این استان را تکذیب کرد.
 سرهنگ منصور صدر  گفت: با توجه به رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، عامل انتشار خبر و تصاویری کشته شدن جانشین فرماندهی انتظامی استان در سانحه رانندگی در یکی از شهرستان‌های استان فارس در یکی از شبکه‌های اجتماعی، شناسایی و دستگیری این فرد در دستور پلیس فتا قرار گرفته است.
 این مقام انتظامی با تصریح اینکه انتشار اخبار کذب و چنین اقداماتی تاثیرات بسیار بدی بر افکار عمومی داشته و موجب کاهش احساس امنیت می‌شود، توصیه کرد که افراد اخبار مورد نظر خود را از منابع رسمی دنبال و قبل از انتشار از صحت آن اطمینان حاصل کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطر نشان کرد: با توان علمی ماموران انتظامی و رصد مداوم شبکه‌های اجتماعی مجرمان نیز در فضای مجاری راه گریزی نخواهند داشت.
 
سوء استفاده شاگرد از اعتماد صاحب کار
 رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری فردی که از اعتماد صاحب کار خود سوءاستفاده کرده و مبلغ 60 میلیون ریال از حسابش برداشت کرده بود خبر داد.
سرگرد" روح الله شهبازی پور" در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این که مبلغ 60 میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حسابش برداشت شده است بلافاصله بررسی موضوع توسط کارشناسان در دستور کار قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران پلیس فتا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با تلاش گسترده و شبانه روزی متهم را که شاگر صاحب مغازه بوده را شناسائی که ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بوده اما با مشاهده مستندات لب به اعتراف گشود و بیان داشت: با سوءاستفاده از اعتماد صاحب کار خود، در یک فرصت مناسب اقدام به فعال سازی رمز اینترنتی کارت بانکی وی نموده و پس از اخراج از کار و به انگیزه انتقام‌جویی طی چند مرحله اقدام به خرید اینترنتی از حساب شاکی کرده است.
 شهبازی پور با اشاره به اینکه اکثر کلاهبرداری‌ها در نتیجه اعتماد بی‌جا به اطرافیان می‌باشد، گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که به هیچ وجه اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و خود شخصاً عملیات بانکی را انجام دهند.
 رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: جهت اطلاع از تراکنش‌های حساب‌های بانکی خود، سامانه پیامکی مربوط به حساب‌های بانکی را فعال نموده تا در اسرع وقت از تراکنش‌های آن اطلاع پیدا کنید تا در صورت برداشت غیر مجاز به سرعت بتوانید مانع از ادامه برداشت‌های بیشتر شوید.
 
 اعتراف سارقان حرفه‌ای به 18 فقره سرقت درکهگیلویه
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای منزل و داخل خودرو با اعتراف به 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «جهان دیماز» در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو و درسطح شهرستان کهگیلویه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران کلانتری 11 این فرماندهی پس از یک سری کار اطلاعاتی و گشت‌های نامحسوس، 3 سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
 دیماز با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به 18 فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند، گفت: این متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارهای انتظامی با رعایت موارد امنیتی در منزل خود و اطمینان از بسته بودن درها و پنجره‌ها حین خروج از منزل، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع هرگونه مورد مشکوک به سامانه 110 نیروی انتظامی را در پیشگیری از سرقت یاری کنند.
 
کشف بیش از 38 کیلو تریاک در شهرستان دنا
 فرمانده انتظامی شهرستان دنا گفت: 38 کیلو و 900 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پراید در محور یاسوج- اصفهان کشف شد.
سرهنگ «سید عبدالنبی میری سوق» اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، حین کنترل خودروهای عبوری در محور یاسوج به اصفهان، به یکدستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.
 وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو 38 کیلو و 900 گرم تریاک که در آن جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان دنا خاطرنشان کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1