تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : ۴۱۲۲۷۸
در آئین تجلیل از خبرنگاران مطرح شد

«بلاد شاپور» نردبان سیاسی؛ / عصبانیت شدید «حاج عدل» از تاجگردون و مدیرکل گردشگری؛ تو بیجا می‌کنی در حوزه من دخالت می‌کنی!

۹
۲
«بلاد شاپور» نردبان سیاسی؛ / عصبانیت شدید «حاج عدل» از تاجگردون و مدیرکل گردشگری؛ تو بیجا می‌کنی در حوزه من دخالت می‌کنی!
کبنا ؛در حالی  که پیشتر تاجگردون نماینده گچساران و باشت و همچنین عدل هاشمی پور از اختصاص بودجه 10 و 15 میلیارد تومانی برای بافت تاریخی دهدشت خبرداده بودند و هر دو نماینده با تبلیغات رسانه‌ای گسترده درصدد بهره برداری سیاسی و انتخاباتی بودند که با افشاگری اتابک سرپرست فرمانداری کهگیلویه مشخص شد که این ارقام وعده‌ای بیش نبوده و همجنان باید منتظر تخریب این اثر تاریخی بود.
اتابک عصر دیروز ۶ شهریور ماه در نشست با رسانه‌ها  در مورد بافت تاریخی دهدشت  گفت: اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای بافت اختصاص یافته بود و شانتاژ رسانه‌ای هم شد اما اخیراً این اعتبار به ۶۰۰ میلیون تومان کاهش یافت که در تلاش هستیم اعتبار را به مبلغ اولیه برگردانیم.
همچنین عصر امروز نماینده مردم کهگیلویه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان‌های چهارگانه با رسانه‌ها در این خصوص اظهار کرد: زمانی که من در تهران پیگیر اعتبار برای بافت شدم، نوبخت و پور محمدی اعلام کردند 15 میلیارد به شما دادیم و من هم گفتم 15 میلیارد تومان دادند.
عدل هاشمی پور با بیان اینکه همان آدم‌های مریضی که نمی‌خواستند اسم من باشد، آمدند مصاحبه دادند، تصریح کرد: مدیر کل میراث فرهنگی می‌آید مصاحبه می‌کند که با پیگیری‌های فلانی (تاجگردون) 10 میلیارد تومان به بافت تاریخی شهر دهدشت اختصاص داده شد.[کلیک کنید]
عدل هاشمی پور در ادامه مدیرکل میراث فرهنگی را خطاب قرار داد و گفت: «تو خیلی بیجا می‌کنی در حوزه من دخالت می‌کنی» که مورد تشویق حضار و خبرنگاران قرار گرفت.
وی افزود:هر کسی در هر گوشه‌ای از دنیا مسلمان و غیر مسلمان بتواند در جهت توسعه کهگیلویه بزرگ به من کمک کند،خاک پای او را سرمه چشمم می‌کنم، ولی اجازه هم نمی‌دهم  کسی حرمتم را بشکند و  اگر قرار باشد ابروی من برود می‌خواهم آبرو برای هیچکس نباشد،اجازه نمی‌دهم!
نماینده کهگیلویه بزرگ ادامه داد: حالا خیلی جالب است مدیر کل میراث فرهنگی تماس گرفت و گفت:«آقای هاشمی یه کاری بکن تخصیص را خراب کردن، که من گفتم برو از همان کسی که تشکر کردی تا کار را پیگیری کند!»
هاشمی پور با بیان اینکه متاسفانه اطلاعات بودجه‌ای برخی هم ضعیف است، گفت: تخصیص تا اعتبار دو موضوع جداست، اعتبار می‌گذارند یه وقت می‌بینید 50 درصد تخیصص داده می‌شود،ممکن است  درصد30 اولیه ان ابتدا بیاید ولی به این معنی نیست که کل اعتبار را حذف کرده باشند.
وی با اشاره به اینکه کار و وظیفه خود را انجام می‌دهم افزود: با آقای پور محمدی معاون سازمان مدیریت جلسه گرفتم که گفت نامه بنویس تا تخصیص را بیشتر کنم.
هاشمی پور در پایان مطرح کرد: من کارم را انجام می‌دهم ولی ناراحت شدم که به این عزیز گفتم« انجایی که از دیگران تشکر کردی سخنرانی کردی، بلاد شاپور فقط شده نردبان سیاسی یک عده‌ای برو همونجا تا آنها درستش کنند،ولی کار خودم را انجام می‌دهم و دلسرد نمی‌شوم.»
مدیرانی که کیلویی حرف می‌زنند
فرماندار کهگیلویه عصر روز چهرشنبه (6 شهریور ماه)در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار بافت تارخی کهگیلویه گفت:این 10 میلیارد تومان حرف درستی بود که اختصاص داده بودند ولی  طی کش و قوس‌های اداری و حالا اگر منظر نمایندگان و تبلیغات را هم سانسور کنیم به  600 میلیون تومان کاهش یافت.
علیرضا اتابک عنوان کرد: چون آن زمان که مدیرانشان نمی‌خواستند قبول کنند که از طریق کهگیلویه هم می‌شود کاری کرد، یک عددی گیرشان آمد و کیلویی حرف زدند!
اتابک افزود:که اعتراض شد و تلاش می‌شود این اعتبار به مبلغ اولیه برگردد.
وی با بیان اینکه بعضی از اعتبارات کاغذی است ممکن است این اعتبارات نیایند،اصلاً خیلی از این اعتبارات ممکن است تخصیص داده نشود تصریح کرد: باید تشکل‌های مردم نهاد را برای بحث میراث فرهنکی فعال و کارهایی برای احیای بافت صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
عشق است ادبیاتت سردار
خخخخ
Iran, Islamic Republic of
گوش های ما
Iran, Islamic Republic of
خدا میدون با عرض معذرت خدمت مردم شریف وبزرگوار وشهید پرور دهدشت چون مردمی اصیل ومتدین با شعور وبا بصیرتند ولی در این دو سه دور انتخاب وانتخاب نماینده خیلی اشتباه کردند حداقل باید نماینده ای را انتخاب کنند که عفت کلام داشته باشد فرهنگ اجتماعی صحبت کردن داشته باشند.
جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
خیلییییی دور ورداشته و پاشو از گلیم خودش فراتر میزاره.

اگه رو راسته با کهگیلویه و صداقت داره بیاد بگه واسه بچهای کهگیلویه بزرگ در گچساران چیکار کرده، همه را بایکوت کرده .
بیکار و فریب خورده
Iran, Islamic Republic of
جناب عدل هاشمی پور
نماینده کهگیلویه سلام
اینطور صحبت کردن نه سیاسیه نه علمی و اکادمیکه و نه عرفی و اجتماعیه.
شما نماینده هستید از لغت بیجا کردن استفاده نکنید برادر.
اگه نفوذ و قدرت و لابی برای بقول خودتون تخصیص ندارید و چاله میدونی صحبت نکنید.
چه اشکال داره رک و راست و حسینی بگید نتوانستم. یا نمی توانم.
با تشکر.
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
مرحوم تقوی خوب گفتند مجلس جای هر کسی نیست .انتخاب عدل اشتباه بزرگی بود و ماندن بر اشتباه است .درست و حسابی دارند یا پیشینه قابل دفاع ، کسی که قسم جلاله به یاد میکند . با لباس سبز مقدس پاسداری به آنهمه میرسد باید اینگونه به به نماینده یکصد هزار نفر توهین کند . اگر موکلین آقای هاشمی با او هم عقیده هستند که درب و تخته به هم میایند وگر نه باید خودتان جوابش را می دادید. اشتباه عدل اینه که خود را با تاج گردون مقایسه میکند در حالی که این قیاس پا با کفش است و بد اقبالی ایشون اینه در زمان تاج گردون نماینده شده .
ساغر
Iran, Islamic Republic of
عدل هاشمی درپایان راه 👌🏻👌🏻
Iran, Islamic Republic of
خدا دونه . هم نمیخوره
دهدشتی اصیل
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیر کل بخاطر این ادبیات من عذر خواهی میکنم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1