تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۴۱۲۲۳۲
کبنا بررسی کرد

هنر مدیریت در کهگیلویه؛ بلاتکلیفی در بخشداری سوق و سردرگمی مردم

۱
۱
هنر مدیریت در کهگیلویه؛  بلاتکلیفی در بخشداری سوق و سردرگمی مردم
کبنا ؛شهرستان تاریخی کهگیلویه همواره از تغییرات مکرر فرمانداران خود لطمه دیده است و این عدم ثبات مدیریتی باعث شده، تا برنامه‌های هر یک از فرمانداران نیمه‌کاره رها شود و در نهایت این کهگیلویه و مردمانش باشد که در قعر عقب‌ماندگی گرفتار بماند!
علاوه بر فرمانداری کهگیلویه که با تدبیر مسوولان بیش از یک سال با حکمِ سرپرستی اداره می‌شد، بخشداری سوق هم مدتی است بلاتکلیف رها شده و گویا تنها یک آبدارچی در آن مستقر است تا آب خنکی دست مردم دهد، شاید مرهی باشد بر داغ بی تدبیری مسوولان که بر دلشان نشسته است!
این درحالی است که آخرین بخشدار سوق «توروج رزمجو» معاون فعلی فرماندار کهگیلویه است که ساکن دهدشت بوده و باید گفت او نیز از جرگه مدیران پروازی است.
 درد این روزهای مردم سوق نبود بخشدار است که برای گرفتن حتی یک امضا مجبورند راهی دهدشت شوند.
در حالی که علیرضا اتابک در آیین معارفه خود اعلام کرده بود از پس برگزاری انتخابات پیش رو به خوبی بر می‌آیم، از طرفی همه می دانیم که برگزاری انتخابات در بخش‌ها از جمله وظایف بخشداران است ولی می‌بینیم علی رغم نزدیک شدن به انتخابات بخشداری سوق مدتی است که تنها با یک آبدارچی اداره می‌شود!
آورده‌اند که یکی از شهروندان می‌گوید: بخشداری سوق این روزها کارایی لازم را نداشته و فقط یک آبدارچی در آن مستقراست و اگر کسی کار اداری در حد یک امضاء با بخشداری داشته باشد باید حتماً به فرمانداری دهدشت مراجعه کند که این خود برای مردم دردسر آفرین است!
به گزارش کبنا از دهدشت، اینکه چرا فرمانداری و استانداری یکی از مهمترین بخش‌های کهگیلویه را رها کرده و نسبت به آن بی تفاوت است مشخص نیست، ولی مردم دیگر به تنگ آمده‌اند و خواستار پایان این بلا تکلیفی‌ها و گذر از جاده خونی هستند که برای هر رفت و برگشت به فرمانداری کهگیلویه تهدیدشان می‌کند!
ای مردمان بگویید آرام جان من کو
راحت فزای هرکس آن بخشدارِ من کو
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
لطفا جو سازی نکنید
این خود نوعی مدیریت است که نشان می دهد بود یا نبود بعضی مدیران فرقی نمی کند .
در این دنیای آزمایش و خطا خوب است دولت محترم این رویه را هم امتحان کند بعضی ادارات یا معاونت های استانداری یا ... را بدون مدیر بگذارد شاید کارها بهتر انجام شود . به امتحانش می ارزد .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1