تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۴۱۲۲۱۲
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در نشست خبری با رسانه های کهگیلویه و بویراحمد:

خودزنی‌های در بویراحمد وزارت نفت را فراری داد / کناری: به دنبال برگزاری بهترین انتخابات و ترمیم نارضایتی های موجود می باشیم

۸
۱
خودزنی‌های در بویراحمد وزارت نفت را فراری داد / کناری: به دنبال برگزاری بهترین انتخابات و ترمیم نارضایتی های موجود می باشیم
کبنا ؛خودزنی در کهگیلویه و بویراحمد ریشه طولانی دارد و این خودزنی ها حتی در واگذاری پارک جنگلی یاسوج به وزارت نفت نیز ریشه دوانده بود، به طوریکه شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد که روز دوشنبه 4 شهریورماه 98 برگزار شد به این مسئله گریزی زد و گفت: خودزنی ها مانع شد تا پارک جنگلی به وزارت نفت واگذار شود. کناری در این نشست نیز به موضوع انتخابات هم اشاره و بیان کرد: انتخابات را رصد می کنیم.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در نشست با خبرنگاران که روز دوشنبه 4 شهریورماه 98 در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاران دیدبانان جنگ نرم و زبان گویای مردم و دولتها می باشند، گفت: شهید باهنر و رجایی تبیین کننده راه و چگونگی خدمت بودند و تاریخ و قلب مردم ایران ماندگار شدند.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه قانون فصل الخطاب مجریان انتخابات می باشد و برای ما اشخاص و احزاب تفاوتی ندارد گفت : انتخابات شناسنامه حاکمیت بوده و دارای چارچوب و قوانین خاص خود می باشد.
وی سال ۹۸ را با این عنوان که سال خاصی به دلیل برجام و انتخابات خاص ارزیابی کرد و گفت: باید نگران سرمایه های اجتماعی یا مردم بود چرا که بالندگی انقلاب بعد از ۴۰ سال در دستان و حضور مردم می باشد.
کناری با بیان اینکه حتما از گردنه های سخت عبور خواهیم کرد و هیچ کس حق ناامید کردن مردم را ندارد گفت : برگزاری خوب و مناسب انتخابات باعث تقویت بنیه اجتماعی کشور می شود و به همین دلیل بدنبال برگزاری بهترین انتخابات و ترمیم نارضایتی های موجود می باشیم.
وی نشاط اجتماعی و افزایش فرصتهای چانه زنی و کاهش سطح نفوذ پذیری در جامعه را اولویت های ترمیم نارضایتی ها عنوان کرد.
این مسئول از رسانه ها خواست تا  فضای کار  را در این برهه از فضای انتخابات دور کنند چرا که زمان بر اساس قوانین انتخابات مناسب نبوده و باعث می شود تا فصای کار و خدمت ترد شود و مسئولان نتواند خدماتی ارائه کنند.
فرماندار بویراحمد همچنین تاکید کرد: در سطح استان و شهرستان مدیرانی هستند که از فضای کار شانه خالی می کنند و بدنبال انتخاباتی کردن  فضای استان و شهرستان  برای پوشش عملکرد ضعیفشان می باشند.
کناری به سال انتخابات اشاره کرد و گفت: فضای انتخاباتی در استان را رصد و اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گیرد برخورد می‌شود.
فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه در انتخابات قانون فصل‌الخطاب است، گفت: امسال با توجه به موضوع تحریم‌ها و برجام انتخابات متفاوتی در پیش داریم لذا در برگزاری یک انتخابات باشکوه نباید مردم را ناامید کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع خبرنگاران به پروژه‌های هفته دولت شهرستان بویراحمد اشاره کرد و یادآور شد: ۸۵ پروژه با اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان در این هفته کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود که ۵۷ پروژه افتتاحی در بخش عمرانی و ۲۱ پروژه اقتصادی هستند، ضمن اینکه کلنگ ۶ پروژه نیز به زمین زده می‌شود.
وی در خصوص اعتبارات شهرستان بویراحمد افزود: ۲۳۸ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی  شهرستان بویراحمد است که بخشی از این اعتبارات هدیه مقام معظم رهبری است.همچنین اعتبارات سیل و زلزله به استان ابلاغ شده و در اعتبارات روستایی مبلغ خوبی به این شهرستان اختصاص داده شده است.
کناری در ادامه به معضلات فرهنگی در استان اشاره کرد و با انتقاد از کم‌کاری متولیان فرهنگ، گفت: ادارات فرهنگی در جذب اعتبارات می‌توانند به شهرستان کمک کنند اما متاسفانه فرهنگ و ارشاد شهرستان تعطیل شده و تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد یک سالی است که مدیر ندارد و عملا بخش فرهنگی در این دو حوزه تعطیل است.
فرماندار بویراحمد در پاسخ به سوالی مبنی بر کارشکنی‌ها در واگذاری پارک جنگلی یاسوج به وزارت نفت گفت: کارشکنی در واگذاری پارک جنگلی به وزارت نفت یک خودزنی است، وزارت نفت بدون اینکه حتی یک درخت قطع شود قصد سرمایه‌گذاری 600 میلیارد تومان در پارک جنگلی یاسوج را دارد.
وی عنوان کرد: پارک جنگلی یاسوج به مامنی برای آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده، بنابراین واگذاری این مکان به وزارت نفت موجب رونق شهر یاسوج می‌شود البته این پروژه هنوز منتفی نشده است، استاندار و نماینده مردم در تهران پیگیر هستند و منابع طبیعی استان هم موافق است.
این مسوول بیان کرد: درختان پارک جنگلی یاسوج از درختان محمودآباد مازندران که بیشتر نیست چطور این طرح در مازندران اجرا شده اما در استان ما با کارشکنی‌هایی روبه‌رو شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود فرماندار باعرضه
هماي رحمت
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به اينكه فرماندار گفته كه مقدار درختان محمود آباد از درختان پارك جنگلي بيشتر هست يانه !!!؟؟بايد بگم كه مجتمع محمود آباد كنا ساحل واقع شدة و هيچ درختي در آنجا نبوده كه قطع بشود

و چرا اين مجتمع گردشگري در سر گچينه احداث نميشه كه موقعيت خوب و عالي داره از هر لحاظ
يا به جاي زباله داني شهر ياسوج واقع در دوپشته كه نزديك سد شاه قاسم هست احداث نميشود كه مشرف به همه چيز هست
دلاور
Iran, Islamic Republic of
کلی خندیدیم
دنا
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه کسانی رو که مانع پیشرفت استان و بویراحمد میشن چنین طرحی واقعا رونقرو به استان تزریق میکرد متاسفیم از کج اندیشی مسیولین ما متاسفیم که هر طرحی رو باید با مسایل سیاسی گره زد. متاسفیم که باج خواهی برخی مانع شده است
Iran, Islamic Republic of
برادر کناری پارک جنگلی اشانتیون انتقال بعضی ها به وزارت نفت بوده منتشو رو مردم نذارین
الا
Iran, Islamic Republic of
عده ایپست گرفتن که فقط حرف بزنن
Iran, Islamic Republic of
هر چه بود نماینده شما خودشو انتقال داد وزارت نفت به اسم همین پارک
Iran, Islamic Republic of
این واگذاری هم مثل تولید خودرو ملی بود به نام مردم به کام شرکت نفتی ها و برخی افراد خاص. همه میدونن استفاده از امکانات شرکت نفت برای عموم آزاد نیست شما میخواستید معامله ای انجام بدید و به اسم ایجاد زیرساخت شرکت نفت منطقه رو قرق کنه و نذاره کسی از همین امکانات اندک استفاده کنه. تفرجگاه بزنن برای استفاده اختصاصی خودشون و بقیه هم کشک...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1