کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 7 پروژه گردشگری و صنایع دستی استان در هفته دولت

4 شهريور 1398 ساعت 8:13

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و دویست میلیون تومان در هفته دولت خبرداد.


مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و دویست میلیون تومان در هفته دولت خبرداد.
 محمود باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷پروژه با اعتبار بیش از۱۶میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: از این تعداد پروژه، ۴مورد کلنگ‌زنی با اعتبار ۱۴میلیارد و 300 میلیون تومان در حوزه گردشگری شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشتر پروژه‌های هفته دولت در راستای افزایش زیر ساخت‌های گردشگری استان است،  اظهار کرد: ۳پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان در حوزه صنایع دستی و گردشگری نیز در استان افتتاح می‌شود.
باقری هدف از اجرای این پروژه‌ها را ایجاد اشتغال‌زایی و توسعه صنعت گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و افزود: اجرای این پروژه‌ها باعث ایجاد اشتغال برای 76 نفر می‌شود.
وی کلنگ‌زنی۲ اردوگاه گردشگری،۲طرح بوم‌گردی و افتتاح یک کارگاه بزرگ صنایع دستی، یک آموزشگاه آشپزی و یک مجتمع اقامتی و پذیرایی را از مهم ترین پروژه‌های قابل افتتاح و کنگ زنی در هفته دولت عنوان کرد.
 


کد مطلب: 412208

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412208/افتتاح-کلنگ-زنی-7-پروژه-گردشگری-صنایع-دستی-استان-هفته-دولت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1