کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خداحافظی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مزارعی با کهگیلویه و بویراحمد

3 شهريور 1398 ساعت 15:14

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مزارعی گفت: خدمتگزاری در این استان از دوران شیرین مأموریتم بود و طی بیش از 4 سالی که در محضر مردم کهگیلویه و بویراحمد بودم بارها به خاطر محرومیت استان، اشکم درآمد و از مردم استان طلب حلالیت دارم.


پنج‌شنبه (هفتم شهریورماه) رئیس‌کل جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد معارفه می‌شود.
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد امروز (یکشنبه 3 شهریورماه) بابیان اینکه در دوران مدیریتم تمام تلاشم در ارتقای جایگاه همکاران و دادگستری استان در کشور بوده، گفت: خدمتگزاری در این استان از دوران شیرین مأموریتم بود و طی بیش از 4 سالی که در محضر مردم کهگیلویه و بویراحمد بودم بارها به خاطر محرومیت استان، اشکم درآمد و از مردم استان طلب حلالیت دارم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مزارعی در خصوص سفر معاون اول قوه قضائیه به استان اظهار کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه روز چهارشنبه میهمان کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود.
این آئین روز پنج‌شنبه 7 شهریورماه ساعت 10 صبح با حضور حضرت آیت‌الله ملک حسینی نماینده مقام معظم رهبری و نماینده‌ی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، معاون اول قوه قضائیه، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و مدیران و روسای ادارات و سازمان‌ها، خانواده‌های شهدا، معتمدین و ریش‌سفیدان و اعضای شوراهای حل اختلاف در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است برخی از سایت های استان، در فضای مجازی برگزاری این مراسم را روز چهارشنبه 6 شهریور اعلام کرده بودند که صحت ندارد.


کد مطلب: 412194

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412194/خداحافظی-حجت-الاسلام-والمسلمین-مزارعی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1