تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۴۱۲۱۹۳
کبنا گزارش می‌دهد

آیا استاندار توان مقابله با نمایندگان مجلس در برخورد با تخلف آشکار استخدام‌های فله‌ای را دارد؟ / نوک پیکان به سمت نهادهای نظارتی تغییر کرد

۱۵
۰
آیا استاندار توان مقابله با نمایندگان مجلس در برخورد با تخلف آشکار استخدام‌های فله‌ای را دارد؟ / نوک پیکان به سمت نهادهای نظارتی تغییر کرد
کبنا ؛اگر اکثر نیروهای به کار گرفته در سال‌های اخیر با نامه نمایندگان مجلس  اذن آن‌ها اتفاق افتاده، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استخدام‌های بی‌ضابطه و فله‌ای در برخی دستگاه‌ها و نهادهای استان آن را قابل‌پذیرش ندانست و افزود: با توجه به حساسیت موضوع و احقاق حقوق عامه مردم به سازمان بازرسی و سایر دستگاه‌های نظارتی دستور دادم که به‌طور جد به این موضوع ورود کنند و با مدیران متخلف در هر پست و جایگاهی که باشند برخورد کنند. آیا حسین کلانتری می‌تواند این تصمیم خود را عملی کند را باید به میزان تاب‌آوری او در مقابل فشار احتمالی نمایندگان اشاره کرد.

 ردپای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در به‌کارگیری نیروهای بدون ضابطه؛ مردم خواهان عزل مدیران متخلف شدند
استخدام‌های فله‌ای و بدون ضابطه با توجیه شرکتی بودن در ادارات دولتی و غیردولتی کهگیلویه و بویراحمد این روزها و البته در چندساله گذشته کلیدواژه‌ای شده که تکرار آن فقط خستگی برای مردم دارد.
خبرهای متناقضی این روزها از شروع این بکار گیری‌های بی‌ضابطه در فضای رسانه‌ای و جامعه استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر و متأسفانه نحوه این بکار گیری‌ها نیز از سوی برخی مدیران تغییر کرده است.
 نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از استخدام‌های فله‌ای و به‌کارگیری نیروها در قالب‌های شرکتی و حجمی و امثالهم اظهار گلایه می‌کند و حتی در نشست با مدیران و استاندار این استان در اولین روز از هفته دولت می‌گوید که استخدام‌ها و بکار گیری‌ها در این استان از قومی و قبیله‌ای گذشته و به معاملات قبل از انتخاباتی هم کشیده شده است.
حسین کلانتری استاندار این استان نیز وجود استخدام‌های فله‌ای و به‌کارگیری بی‌ضابطه نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان استان را یک پدیده شوم می‌خواند.

احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قاطع با مدیران متخلف دراین‌ارتباط سخن می‌گوید.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تأکید می‌کند که باید با مدیران متخلف در استخدام‌‌ها و به‌کارگیری نیروهای بدون قانون و ضابطه باید برخورد قضایی کرد.
سردار حمید خرم‌دل فرمانده ارشد نظامی در این استان از این بکار گیری‌ها خون‌دل خورده و تأکید می‌کند که مردم از مدیران متخلف استخدام و بکار گیری‌های فله‌ای به‌شدت نگران و ناراضی هستند.
 مردم و متقاضیان اشتغال نیز از وضعیت موجود به‌کارگیری نیروهای انسانی در ادارات دولتی و شرکت‌های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد معترض و معتقدند: داد آن‌ها به‌جایی نمی‌رسد.
همه می‌گویند با مدیران به‌کارگیری نیروهای انسانی بدون قانون و ضابطه در این استان باید برخورد قانونی بشود اما آنچه اکنون در دولت دوم تدبیر و امید قابل‌مشاهده است تداوم مدیریت چندین ساله همین مدیران است.
اسامی دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدمات‌رسانی که در قبل از انتخابات 94 مجلس دهم شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به به‌کارگیری نیروهای بی‌ضابطه و بی‌قانون را همه هم می‌دانند.
با نگاهی گذرا به نام کسانی که در این چند سال در دستگاه‌های دولتی به‌ویژه شرکت‌های خدمات رسان استان جذب غیرقانونی شده‌اند می‌توان به‌خوبی نام برخی از خانواده‌های خود مسئولان سابق و کنونی را در میان این اسامی پیدا کرد.

 آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم همین استان در مجلس خبرگان رهبری از معاملات پشت پرده انتخاباتی برای به‌کارگیری نیروهای بی‌ضابطه خبر می‌دهد اما خودشان خوب می‌دانند که این مدیران هم‌اکنون هم مدیر دولت هستند و هرروز بر عُمر مدیریتی‌شان هم افزوده می‌شود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوک انتقادات از به‌کارگیری نیروهای بی‌ضابطه و بی‌قانون و فله‌ای در دستگاه‌های دولتی به‌ویژه شرکت‌های خدمات رسان استان را به سمت نهادهای نظارتی تغییر داده و منتظر پاسخ این نهادها است درحالی‌که این نهادها چهار سال است که می‌بایست برخورد قانونی با این مدیران متخلف می‌کردند اما اگر می‌کردند لااقل مردم می‌دیدند که این مدیران عزل شده‌اند نه این پایدارتر مانده‌اند.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه در این استان و سایر مسئولان تصمیم‌گیر اگر می‌خواهند آرامش و اعتماد را به مردم برگردانند باید به‌صورت علنی و شفاف و با برخورد قانونی این امید و نشاط ازدست‌رفته را به جامعه بازگردانند.
مدیر برق ناحیه شهرستان چرام از به‌کارگیری یک نیروی انسانی در قالب روزمزد خبر می‌دهد و البته تأکید می‌کند که وی اطلاع چندانی از این به‌کارگیری ندارد.
سید محمد برزین زاده گفت: یک نیرویی در بخش قطع و وصل برق شهرستان چرام در قالب روزمزد بکار گرفته‌شده که به خود پیمانکار ربط دارد و به شرکت توزیع نیروی برق ربطی ندارد.
وی البته نمی‌گوید که آیا این نیروی انسانی بکار گرفته‌شده دارای مهارت‌های لازم فنی در حوزه بکار گرفته است یا خیر، اما اظهار می‌دارد که این نیرو هم‌اکنون در اختیار پیمانکار بوده و معلوم نیست به کار خود ادامه دهد یا ندهد.
مدیر برق شهرستان چرام افزود: ما استخدام نیرویی نداشته‌ایم و فردی که چند روز پیش بکار گرفته‌شده در قالب کارگر روزمزد بوده است.
برزین زاده البته نمی‌گوید که کارگر روزمزدی که بیمه برای وی پرداخت نمی‌شود اگر دچار برق‌گرفتگی شد چه کسی باید پاسخگوی جان وی باشد، اما تأکید می‌کند که کارگر به کار گرفته‌شده در قالب روزمزد بوده است.
به گزارش کبنا، نام دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، دانشگاه یاسوج، شرکت برق، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شرکت نفت گچساران، آب و فاضلاب شهری استان، سازمان جهاد کشاورزی استان و ... را جزء دستگاه‌های برشمرد که در سال‌های اخیر فله‌ای نیروها را تحت قالب‌های مختلف به کار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
لیست نیروهایی که در زمان نمایندگان فعلی ونمایندگان قبلب بدون آزمون رفته اند سرکار مشخصه وربطی هم به اآن نداره چهل ساله همین طور بوده وهرکس که پارتی داره میره سر کار ربطی به جناح هم نداره .بیشتر خود آنها ویا خانواده شان دوباره معترض شدند به نمایندخ های فعلی .هدفشان فقط اینه که جای پایی پیدا بشه وبرند سرکار
کارمند
Iran, Islamic Republic of
مگه نیرهای فله ای نور چشم همین مدیران نیستند پس چگونه می خواهند برخورد کنند؟؟؟؟؟؟
سه فرزند یک خانواده همین سال گذشته توسط نماینده..بکار گرفته شدنددر صورتیکه آزاده سرافرازی داشتیم
که پیش همین نماینده همان روز استخدام سه نفر از یک خانواده رفته ولی متاسفانه نماینده و مدیر کل اداره ب... به بهانه نداشتن مجوز حاضر به جذب فرزند ایشان نشدند.
متأسفانه فرزند همان آزاده که مجبور به کار مسافرکشی بود در هنگام کار به قتل رسید .
سالهاست که مسئولین استان ما فقط شعار بدون عمل می دهند.
نکته مهم اینکه یکی از این سه برادر و خواهر استخدام شده توسط نماینده... چندین بار بکار گرفته شده ولی بعلت مشکلات اخلاقی و انضباطی اخراج می شود ولی با کمال تأسف همین نمایند برای چندمین بارایشان را به کار در اداره مربوطه سفارش و استخدام می نماید .
وامصیبتا برای استان سیاست زده کهگیلویه و بویراحمد.
کَس بی کَسون خدا یه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هر مدیری از راه میرسه مجوز یک شرکت خدماتی میگیره و تا اونجایی که میتونه اقوام نزدیک خودش و کسانیکه از قدرت سیاسی قوی برخوردارند استخدام و بقیه افرادی که با هزاران بدبختی ، درد و رنج مدرک گرفتند و هیچگونه پشتوانه سیاسی ندارند باید خونه نشین و حسرت بیکاری خود و اشتغال افراد پشتوانه دار را بخورند به امید روزی که اینه رویه فساد آور حذف بشه
Iran, Islamic Republic of
استانداران در دولت آقای روحانی بودنشان پاسخگویی ندارند در زمان دولت احمدی نژاد فقط در آموزش وپرورش مدیر کل آموزش وپرورش ومعاونینش هر کدام بیش از پنجاه شصت نیرو با مدارک تحصیلی مجهول بکار گرفتند یکی نگفت از کجا آمدی یا هم الان شورای شهر وشهرداران بدون کوچکترین پاسخگویی روزانه نیرو بکار می گیرند یکی سوال نکردند کجا آمدید یک نماینده مجلس شورای اسلامی به اندازه یک نماینده شورای شهر اختیار نداشته باشد البته یکی از علتش نبود . در استان می باشد که .با همدستی شوراهای شهری آنها هرچه خواستند بر سر مردم در شهرهای بدبخت آوردند. خدا میداند کی باید پاسخگویی این باشد اگر خدا حقی باشد نباید بیش از ۵ سال نه ۸ سال. باید جلوی این دخالتها های آنها گرفته شود تا حق مردم بدخت شهر ها ضایع نشود
عباس
Iran, Islamic Republic of
بکاری گیری این نیروها کار نما یندگان مجلس است برای جذب رای اینها قانونگذاراند ولی خودشان بی قا نونی میکنند. کسی هم به شون نمی رسه جز ااینکه خدا اقدام کند اقای استاندار این ادرس اگه می تونی برخورد کن.
Iran, Islamic Republic of
اینا همش با هم شریکن استاندار هم مثل احمدی خوب شعار میده باید می گذاشتنش تبلیغات
یا خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب استاند ایا میدانید معاون اقتصادی. و باید برود.میدانی یک نس
خ.ع
Iran, Islamic Republic of
اقای معاون استاندار واقعا هنوز هستی؟..
Iran, Islamic Republic of
نه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تازمانی که مردم افرادی مثل....
زارعی ....
هدایتخواه ....
انتخابشون باشه مرکز استان همینه....
۱۰قرن مردم استان عقب تر از بقیه مرکز استان های دیگه هستن....
هنوز به پول زارعی رای میدن اگه دروغ میگم بگین...
هنوز شبانه روز کل فعالیت فاتحه خوانی با مردم مرکز استان ....
کدوم مردم مطالبه گر اینا مردن مردمی نیست دیگه اگه بود هیچ وقت امثال زارعی و هدایتخواه به چنین جایگاهی نمیرسیدن.....
مردم اگه میخوان پیشرفت کنن ...عدالت ببینن ...استخدام فله ای نبینن به امثال زارعی هدایتخواه رای ندن...
Iran, Islamic Republic of
وقتي اين آقايون وارد مجلس شوند دو پيمانكار ووضعيت جز اين نبايد باشه.
Iran, Islamic Republic of
آن موقع قبل از این نماینده قله ای نبود حالا شیطانی می کنید
ع۷
United States
هر مدیری که در کشور خصوصا استان ما پستی بگیرد در وهله اول به اقوام و آشنایان خود توجه دارد فرقی هم ندارد هرجناحی باشد فقط کار اقوام خودشو انجام میده اگر هم انجام نده میگن بی عرضه است
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
شهرداریهای استان ک.ب دارند باهمکاری شوراوشهرداروتبانی بایکدیگرجهت ابقانمودن شهردار برادران شورا وشهردار راتحت عنوان نیروی شرکتی بکار می گیرند وافرادی هستند که بامدارک دانشگاهی بیکار هستند وهیچ نظارتی نیست درصورتی که شهرداریها درپرداخت حقوق کارکنان رسمی وپیمانی خودمانده اند والان درسال 98 چهارماه حقوق نگرفته اندبه عنوان مثال شهرداری ..
نخبه بیکار
Iran, Islamic Republic of
دستگاههای استخدام : 1- دانشگاه یاسوج 2- شرکت برق استان و شهرستان3- میراث فرهنگی و گردشگری که البته مدیران آنها از طایفه خاص بودنند و هستند.
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1