کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار گچساران خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 12طرح عمرانی و اقتصادی گچساران در هفته دولت

3 شهريور 1398 ساعت 13:27

فرماندار گچساران گفت: به مناسبت هفته دولت 12طرح اقتصادی و عمرانی با اعتباری بیش از 502 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.


علی خوانپایه بابیان اینکه  از تاریخ ۲ الی ۸ شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است، اظهار کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های ایثارگران و شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی از جمله برنامه‌های شاخص هفته دولت در شهرستان گچساران است.
وی از افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد، گفت: امسال  به مناسبت هفته دولت 12 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری به مبلغ 502 میلیارد و 228 میلیون ریال افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.
فرماندار گچساران با اشاره به طرح‌های عمرانی و اقتصادی که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد اشاره کرد و گفت: تعداد 10 پروژه عمرانی و اقتصادی  افزون بر494 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح خواهد شد.
 بالاترین مقام اجرایی گچساران افزود: با حضور مسوولان استانی و شهرستانی طرح‌هایی از جمله چمن مصنوعی در روستای ده خلیفه،  راه اندازی اینترنت 4G در روستای خیرآباد ناصر، اجرای شبکه های 3و 4  آبیاری نوین دشت لیشتر،  سالن ورزشی چند منظوره روستای اسلام آباد لیشتر افتتاح می شود.
وی ادامه داد: همچنین طرح‌هایی از جمله فاز اول بلوار اندیشه، مرکز مانیتورینگ سامانه پایش تصویری شهر دوگنبدان، بلوار تپه افتابگردان، بوستان شهرک هدایت، تکمیل و آسفالت بلوار فردوسی و بهسازی جاده گچساران به آبریگون  از جمله  پروژه‌های شاخص افتتاح این شهرستان است.
خوانپایه  با بیان اینکه 2 طرح  با اعتباری به میزان  هفت میلیارد ریال در هفته دولت کلنگ زنی می شود،خاطرنشان کرد: فاز دوم بلوار اندیشه با اعتباری به میزان چهار میلیارد ریال و طرح گاوداری شیری 50 راسی  در روستای اسلام آباد  با اعتباری به میزان 3 میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.


کد مطلب: 412192

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412192/افتتاح-کلنگ-زنی-12طرح-عمرانی-اقتصادی-گچساران-هفته-دولت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1