کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نمایش «چفترچین» در گچساران به روی صحنه است

3 شهريور 1398 ساعت 12:49

نمایش «چفترچین» کاری از گروه تئاترسفیرشهرستان گچساران نوشته وکارگردانی مسلم نارکی و نیلوفرحسینی در پلاتوی شهید ماندنی زاده اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گچساران روی صحنه است.


اورنگ نارکی مدیر گروه تئاتر سفیر بیان داشت در راستای فعالیت‌های گروه تئاتر سفیر و تولید سالانه حداقل دو نمایش برای اجرای عمومی، این گروه درسال 98 دو نمایش پیکر زن میدان جنگ و نمایش چفترچین را توسط هنرمندان این گروه تولید نموده است.
 نارکی گفت: نمایش چفترچین گذری دارد بر زندگی زنان در جامعه و مشکلاتی که در مسیر راهشان وجود دارد و زنانی که خود سرپرست و نان آور خانواده هستن چه درگیری هایی را خواهند داشت و در این گیر و دار زندگیشان دست خوش چه ناملایماتی می شود.
در این نمایش زیبا پوراسدی. محمدپیام. نیلوفرحسینی . سانازالماسی. ماندانا متولی. فاطمه ملک زاده. فرنازقربانی و آرزو ملک زاده ایفای نقش می‌کنند.
سایر عوامل نمایش؛ علی حسینی. مهدی موسوی . مهشید موسوی . هما سرخوش. فروغ فولادی. رحمان اکبری. امیرمحمدنارکی. رضا محبی هستند.
این نمایش از 31مردادماه به اجرا گذاشته شده و تا روز 4 شهریور ماه ساعت 8 شب در پلاتوی شهید ماندنی زاده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران به روی صحنه است.


کد مطلب: 412188

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412188/نمایش-چفترچین-گچساران-روی-صحنه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1