کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اردوی جهادی نخبگان کشور در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

3 شهريور 1398 ساعت 10:59

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی جهادی فرهنگی آموزشی نخبگان کشور در مناطق محروم این استان برگزار شد.


با مشارکت جمعی از نخبگان کشور دو اردوی جهادی فرهنگی ـ آموزشی به‌طور همزمان در کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد برگزار شد.
این اردوهای جهادی فرهنگی-آموزشی باهدف رفع محرومیت‌ها با ارائه خدمات تخصصی، در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 این اردو در راستای زمینه‌سازی برای اثرگذاری بیشتر اجتماع نخبگانی در حوزه‌های موردنیاز و به‌کارگیری توان تخصصی برای رفع محرومیت‌های مناطق کم برخوردار، اردوی جهادی فرهنگی ـ آموزشی در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد در همین خصوص گفت: به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های درون استانی برای خدمت‌رسانی بهتر به جامعۀ بومی، این اردو به همت بنیاد نخبگان استان و با همکاری بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، کمیته امداد استان و آموزش‌وپرورش به مدت چهار روز برگزار شد.
حمدالله اکوانی افزود: ترویج فرهنگ جهاد در بین جامعۀ نخبگانی و رفع محرومیت علمی و همچنین افزایش آگاهی‌های عمومی ساکنان مناطق کمتر برخوردار، از مهم‌ترین اهداف این اردوهای جهادی است.
 اکوانی با اشاره به اهمیت و نقش مهم ارائۀ خدمات تخصصی به ساکنان مناطق کم برخوردار و نقش آن در توسعۀ منطقه‌ای، ادامه داد: این اردو در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مشاوره زنان و خانواده، سبک زندگی، کتاب‌خوانی و خلاقیت کودکان، قصه‌گویی و داستان‌نویسی دانش‌آموزان و مشاوره تحصیلی برگزار شد.
رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌ و بویراحمد اظهار داشت: جهادگران در قالب دو گروه جهادی در روستاهای پاتاوه رودسمه و روستای دلی از توابع دیشموک و روستای دالون و تل کوچک از توابع دهدشت و روستاهای بهرام بیگی سفلی و بهرام بیگی علیا از توابع شهرستان بویراحمد، به مخاطبان خدمت‌رسانی کردند.
برگزاری اردوی جهادی نخبگان کشور در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 412180

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412180/اردوی-جهادی-نخبگان-کشور-مناطق-محروم-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1