تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب : ۴۱۲۱۷۱
بخشدار چاروسا:

تخصیص اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری ابتکار دولت تدبیر و امید است

۰
تخصیص اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری ابتکار دولت تدبیر و امید است
کبنا ؛بخشدار چاروسا در بازدید از چند روستای فاقد دهیاری به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه خدمات و اقدامات خوبی پس از انقلاب در روستاهای بخش چاروسا به ویژه در دولت تدبیر و امید به وقوع پیوسته است، اظهار کرد: انجام اقدامات روبنایی و زیربنایی و توسعه تأسیسات و امکاناتی چون برق، گاز، آب و تلفن و راه‌های آسفالته با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان صورت گرفت و هم اینک باید با برنامه‌های جامع و فراگیر برای حفظ و نگهداری از این دستاوردها تلاش کرد.
علی محمودی تصریح کرد: با توجه به اینکه ارائه خدمات مطلوب و مناسب به روستاها، ماندگاری آن‌ها و کاهش مهاجرت در شهرها را به دنبال دارد لذا به دنبال برخورداری روستاهای چاروسا از امکانات و زیرساخت‌های مناسب هستیم.
محمودی با بیان اینکه تخصیص اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری از ابتکارات دولت تدبیر و امید است اظهار کرد؛در گذشته اعتبارات ناچیزی به حساب دهیاریهای همجوار این روستاها جهت کارهای عمرانی آنها  واریز می شد و در این دولت برای اینکه روستاهای فاقد دهیاری در ریل توسعه عمرانی و آبادانی قرار گیرد اعتبارات  بیشتر و به صورت تجمیعی به روستاهای فاقد دهیاری تخصیص داده شد.
نماینده عالی دولت در بخش چاروسا بیان کرد:تخصیص اعتبارات به روستاهای فاقد دهیاری بخش چاروسا،روستاهای کم برخوردار و محروم،روستاهای دارای زمینه توسعه،در اولویت ایجاد زیرساخت‌ها قرار گرفته‌اند.
 وی از تخصیص اعتبـــــار پنج میلیـــــارد ریال به جهت اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری این بخش خبر داد و گفت:این اعتبارات هم ‌اکنون تخصیص یافته و در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری قرار خواهد گرفت.
بخشدار چاروسا با بیان اینکه این میزان اعتبارات صرف اجرای طرح هادی و ساماندهی روستاها خواهد شد،ابراز داشت:از محل همین منابع  اجرای ساماندهی آب‌های سطحی،کانال کشی هدایت سیلاب،اجرای زیرسازی معابر روستایی،جدول‌گذاری و موارد دیگر به انجام خواهد رسید.
بخشدار چاروسا عنوان کرد:سال 97 اعتباری به میزان ۴ میلیارد و350 میلیون ریال برای روستاهای فاقد دهیاری تخصیص گردید،که نسبت به سال قبل از آن ۴۰۰درصد رشد اعتبارات داشته است.
این مسوول خاطرنشان کرد: این اعتبارات در روستاهای با جمعیت کمتر و فاقد دهیاری  هزینه می‌شود.
گفتنی است بخش چاروسا یکی از بخش های چهارگانه شهرستان کهگیلویه است که مجموعا ۱۲۰ روستا در این بخش واقع شده است . و از این تعداد ۳۵ دهیاری و مابقی روستاهای فاقد دهیاری می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1