کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس انجمن سینمای جوان کهگیلویه و بویراحمد:

«ماسک» یاسوج برنز گرفت

1 شهريور 1398 ساعت 22:33

سلیمانی فر ادامه داد: از میان آثار ارسال شده، اثر «سیده ریحانه سادات» موفق به کسب رتبه سوم فیلمنامه در سومین المپیاد فیلمسازی شد و مدال برنز این رخداد سینمایی کودک و نوجوان را به گردن آویخت.


فیلم «ماسک» در رتبه سوم فیلمنامه در  المپیاد فیلم سازی دانش اموزی ایستاد و «سیده ریحانه سادات» سازنده این اثر توانست مدال برنز سومین المپیاد فیلم سازی را از آن خود کند.
رئیس انجمن سینمای جوان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مرکز در تیرماه 98 اقدام به فراخوان برای حضور مؤثر در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سومین دوره المپیاد فیلمسازی دانش آموزی جهت جذب دانش آموزان مستعد در حوزه سینما نمود.
سلیمانی فر عنوان کرد: در همین راستا کارگاه‌های فیلمنامه نویسی و فیلمسازی برگزار و آموزش پنج نفر از دانش آموزان هنرستان هنرهای زیبای یاسوج  زمینه ساخت ۵ فیلم کوتاه توسط این دانش آموزان را فراهم نمود.
وی افزود: این دانش آموزان با همکاری مربیان انجمن سینمای جوان استان، پنج فیلم کوتاه  تحت عناوین  " صندلی‌های سینما خالیست " به کارگردانی سیما صفایی،" آنسوی دیوار " به کارگردانی زینب تهمورثی،" پرتره" به کارگردانی معصومه تامرادی نژاد،"ساخت ایران " به کارگردانی ستاره عرفانی و فیلم " ماسک " ساخته سیده ریحانه سادات را تولید و به جشنواره مذکور ارسال و در سایت جشنواره ثبت نمودند.
سلیمانی فر ادامه داد: از میان آثار ارسال شده، اثر «سیده ریحانه سادات» موفق به کسب رتبه سوم  فیلمنامه در سومین المپیاد فیلمسازی شد و مدال برنز این رخداد سینمایی کودک و نوجوان را به گردن آویخت.


کد مطلب: 412132

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412132/ماسک-یاسوج-برنز-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1