تاریخ انتشار
جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۴۱۲۱۳۱
در خطبه های نماز جمعه باشت مطرح شد

آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مصاحبه مشکل مردم برطرف نمی‌شود / برکناری مدیران نالایق عیدی هفته دولت به مردم استان

۵
۲
آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مصاحبه مشکل مردم برطرف نمی‌شود / برکناری مدیران نالایق عیدی هفته دولت به مردم استان
کبنا ؛وضعیت بازار استان کهگیلویه و بویراحمد آنچنان به لحاظ قیمت گذاری کالاهای ریز و درشت ناهنجار است که دیگر همه می‌دانند اشکال از ناتوانی مدیران متولی و نبود یک سیستم نظارتی دقیق و قوی است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از 90 روز حضورش در این استان تازه یادش آمده که اگر مدیران برای بازار کاری نکنند، آنها را تغییر و برکنار می‌کند. آقای استاندار نمی‌داند و یا شاید هم خوب می‌دانند وضعیت بازار این استان سال‌ها است که وضعیت نابسامانی دارد  و دیگر جای درنگ نیست چرا که اگر کاری از دست این مدیران بر می‌آمد تا به حال انجام می‌دادند.

امام جمعه باشت
در خطبه‌های نماز جمعه (روز جمعه 1 شهریور ماه 98) این شهر نیز به مسئله بازار این استان گریزی زد و گفت: این هفته را به دولتمردان ومسئولان تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم مسئولان پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.
حجت الاسلام عبودی افزود: هفته دولت فرصتی است تا خدمات انجام شده توسط دولت به مردم اطلاع رسانی شود.
وی از مسئولان خواست تا مشکلات مردم را مدیریت کنند و به صورت ویژه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای اداره بازار و مصاحبه چند روز قبل در مورد مهلت به مدیران درمورد بازار و گرانفروشی تشکر و قدردانی کرد.
وی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مصاحبه مشکل برطرف نخواهد شد بلکه باید عمل شود زیرا مسئولان مربوطه در سازمان صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد باید تغییر کنند چون سالهاست که این مشکلات پابرجا است.
وی گفت: برخورد و تغییر با مدیران نالایق خواسته بحق مردم از استاندار است و مردم امیدوارند در هفته دولت این عیدی را از استاندارشان دریافت کنند.
امام جمعه باشت افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیات دولت فرمودند؛ «دو سال دیگر از عمر دولت باقی مانده و این زمان کمی نیست و وقت زیادی برای رفع مشکلات مردم هست و دولتمردان به سمت حواشی نروند وحاشیه ایجاد نکنند و مشکلات را اولویت بندی و رفع کنند و اولویت هم بهبود اقتصاد وفرهنگ کشور است.»
خطیب جمعه باشت گفت: در بحث بیکاری باید به تولید کمک شود و رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند «تولیدکنندگان باید هفت خان رستم را رد کنند تا بتوانند سرمایه گذاری کنند و این گیر و دارهای اداری و کاغذ بازی مردم و تولید کننده با مشکل مواجه می‌کند.»
وی در مورد فرهنگ گفت: فرهنگ باید برای مسئولین ما به یک باور تبدیل شود و بعضی مواقع مسئولان رده بالای کشور اصل را رها کرده‌اند و به دنبال فرع هستند.
حجت الاسلام عبودی عنوان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید قیمت لباس، کتاب و لوازم التحریر بی رویه گران شده است باید وضعیت اقتصادی مردم مورد توجه قرار گیرد و با این گران فروشی برخورد شود.
امام جمعه باشت گفت: با افتخار باید بگویم و باید بنازیم و خوشحال باشیم که دستگاه قضایی کشور فضای انقلابی پیداکرده وجان تازه گرفته است وهمه خوشحال باشند که آیت الله رئیسی آمد و سکان این مجموعه را به دست گرفت.
وی افزود: همه جناحها حتی آنهایی که اختلاف تفکر سلیقه‌ای با رئیس قوه قضاییه هم داشتند خوشحال هستند، باید هم همین طور باشد و در این مدت کم بسیار اقدامات خوبی شکل گرفته و مردم امیدوار شده‌اند.
امام جمعه باشت تاکید کرد: برخورد قاطع و سریع با مفسدان بدون تعارف مردم را خوشحال می‌کند.
وی گفت: برخوردهای قانونی با مفسدان به ویژه مخلان اقتصادی در کشور آغاز شده است به گونه‌ای که مسئول فاسد را با ذکر نام و تصویر به مردم معرفی می‌کنند و مردم هم در این زمینه باید با دستگاه قضا همکاری کنند.
خطیب جمعه باشت اضافه کرد: برخورد بامسئول فاسد هیچ وقت آبروی جمهوری اسلامی را نمی‌برد بلکه به جمهوری اسلامی عزت و آبرو می‌دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
برادر استاندار باسلام و خسته نباشید یه فکری برا سازمان بهزبستی استان بکن که حقیقتا در منزلت و شان این سازمان و نظام جمهوری اسلامی ایران نیست چنین مدیران نآکارامد ونالایقی
ع۷
United States
مدیران اقتصادی که هیچ دانشی در مورد اقتصاد و بازار ندارند عزل بشن متاسفانه ۹۰درصد مشکلات به سوء مدیریت مسئولین برمیگردد
Iran, Islamic Republic of
به توچه مربوط
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه محترم فقط شعار ندید پیگیری نمایید بیشتر مسولین در نماز خواندنشان شک کن باید انها را شناسایی کنی تا فاجعه ی بزرگی مثل استاندار بوجود نیایید اخه چرا فقط شعار میدیم عمل باید کرد خدا همه ما را به راه راست هدایت کنه
Iran, Islamic Republic of
چکار به مردم داری تو چکاره ای چند میخری چند میفروشی که مردم را میخواهی رسد کنید اگر ثابت شد تا از صف اول نشسته های ....... که خدا بهتر میداند تو کیستی به فکر خودت باش حتما اشکالی هست ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1