کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه های نماز جمعه باشت مطرح شد

آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مصاحبه مشکل مردم برطرف نمی‌شود / برکناری مدیران نالایق عیدی هفته دولت به مردم استان

1 شهريور 1398 ساعت 20:37

برخورد و تغییر با مدیران نالایق خواسته بحق مردم کهگیلویه و بویراحمد از استاندار است.


وضعیت بازار استان کهگیلویه و بویراحمد آنچنان به لحاظ قیمت گذاری کالاهای ریز و درشت ناهنجار است که دیگر همه می‌دانند اشکال از ناتوانی مدیران متولی و نبود یک سیستم نظارتی دقیق و قوی است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از 90 روز حضورش در این استان تازه یادش آمده که اگر مدیران برای بازار کاری نکنند، آنها را تغییر و برکنار می‌کند. آقای استاندار نمی‌داند و یا شاید هم خوب می‌دانند وضعیت بازار این استان سال‌ها است که وضعیت نابسامانی دارد  و دیگر جای درنگ نیست چرا که اگر کاری از دست این مدیران بر می‌آمد تا به حال انجام می‌دادند.

امام جمعه باشت
در خطبه‌های نماز جمعه (روز جمعه 1 شهریور ماه 98) این شهر نیز به مسئله بازار این استان گریزی زد و گفت: این هفته را به دولتمردان ومسئولان تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم مسئولان پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.
حجت الاسلام عبودی افزود: هفته دولت فرصتی است تا خدمات انجام شده توسط دولت به مردم اطلاع رسانی شود.
وی از مسئولان خواست تا مشکلات مردم را مدیریت کنند و به صورت ویژه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای اداره بازار و مصاحبه چند روز قبل در مورد مهلت به مدیران درمورد بازار و گرانفروشی تشکر و قدردانی کرد.
وی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مصاحبه مشکل برطرف نخواهد شد بلکه باید عمل شود زیرا مسئولان مربوطه در سازمان صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد باید تغییر کنند چون سالهاست که این مشکلات پابرجا است.
وی گفت: برخورد و تغییر با مدیران نالایق خواسته بحق مردم از استاندار است و مردم امیدوارند در هفته دولت این عیدی را از استاندارشان دریافت کنند.
امام جمعه باشت افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیات دولت فرمودند؛ «دو سال دیگر از عمر دولت باقی مانده و این زمان کمی نیست و وقت زیادی برای رفع مشکلات مردم هست و دولتمردان به سمت حواشی نروند وحاشیه ایجاد نکنند و مشکلات را اولویت بندی و رفع کنند و اولویت هم بهبود اقتصاد وفرهنگ کشور است.»
خطیب جمعه باشت گفت: در بحث بیکاری باید به تولید کمک شود و رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند «تولیدکنندگان باید هفت خان رستم را رد کنند تا بتوانند سرمایه گذاری کنند و این گیر و دارهای اداری و کاغذ بازی مردم و تولید کننده با مشکل مواجه می‌کند.»
وی در مورد فرهنگ گفت: فرهنگ باید برای مسئولین ما به یک باور تبدیل شود و بعضی مواقع مسئولان رده بالای کشور اصل را رها کرده‌اند و به دنبال فرع هستند.
حجت الاسلام عبودی عنوان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید قیمت لباس، کتاب و لوازم التحریر بی رویه گران شده است باید وضعیت اقتصادی مردم مورد توجه قرار گیرد و با این گران فروشی برخورد شود.
امام جمعه باشت گفت: با افتخار باید بگویم و باید بنازیم و خوشحال باشیم که دستگاه قضایی کشور فضای انقلابی پیداکرده وجان تازه گرفته است وهمه خوشحال باشند که آیت الله رئیسی آمد و سکان این مجموعه را به دست گرفت.
وی افزود: همه جناحها حتی آنهایی که اختلاف تفکر سلیقه‌ای با رئیس قوه قضاییه هم داشتند خوشحال هستند، باید هم همین طور باشد و در این مدت کم بسیار اقدامات خوبی شکل گرفته و مردم امیدوار شده‌اند.
امام جمعه باشت تاکید کرد: برخورد قاطع و سریع با مفسدان بدون تعارف مردم را خوشحال می‌کند.
وی گفت: برخوردهای قانونی با مفسدان به ویژه مخلان اقتصادی در کشور آغاز شده است به گونه‌ای که مسئول فاسد را با ذکر نام و تصویر به مردم معرفی می‌کنند و مردم هم در این زمینه باید با دستگاه قضا همکاری کنند.
خطیب جمعه باشت اضافه کرد: برخورد بامسئول فاسد هیچ وقت آبروی جمهوری اسلامی را نمی‌برد بلکه به جمهوری اسلامی عزت و آبرو می‌دهد.
 


کد مطلب: 412131

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412131/آقای-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مصاحبه-مشکل-مردم-برطرف-نمی-شود-برکناری-مدیران-نالایق-عیدی-هفته-دولت-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1