تاریخ انتشار
جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۱۲۱۲۹
در خطبه های نماز جمعه کبگیان مطرح شد

اداره منابع طبیعی کبگیان تعطیل است / مردم برای نجات بلوط‌ها دست به کار شوند

۵
۲
اداره منابع طبیعی کبگیان تعطیل است / مردم برای نجات بلوط‌ها دست به کار شوند
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر در خطبه‌های نمازجمعه 1 شهریور 98 چیتاب با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به حقوق خانواده در اسلام، گفت: مرد باتقوا کسی ست که با تدبیر وگذشت و ایثار حقوق خانواده‌اش را رعایت بکند.
وی افزود: خدمت در سختیها ومواقع حاد بین الزوجین خاصه مردها بنیان خانواده رامحکم می‌کند واین همان تقوای الهیست.
امام جمعه کبگیان با تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت: به دولتمردانیکه دربرقراری حل مشکلات مردم خارج از هرگونه تعصباتی گام بر می‌دارند تبریک و خسته نباشید عرض می‌کنم.
وی بااشاره به ویژگیهای دولت در طراز جمهوری اسلامی خاصه دربیانیه گام دوم انقلاب افزود: بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام عظمی ولایت را همه شنیدید و میدانید که ایجاد تمدن نوین اسلامی وآمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی در گرو دولت طراز اسلامیست.
علی وحدانی فر با اشاره به خصیصه دولت انقلابی تصریح کرد: التزام عملی به شعارهای انقلاب، باحمایت از جریان انقلابی، تهیه برنامه‌های اجرائی برای تحقق اقتصاد مقاومتی (که تنها راه دور زدن تحریمهاست، و ریشه ندانم کاریها همین عدم توجه به اقتصاد مقاومت و دلخوش بودن به غربگدائیست) مقابله باهرگونه رانت خواری و فساد اقتصادی (بامسئولیت پذیر بودن دستگاهای دولتی علی رغم تلاش قوه قضائیه وخبرهای خوشحال کننده‌اش) نظارت دقیق دستگاههای دولتی برای جلوگیری از قدرت گرفتن کانونهای فساد خیز درسایه دل بریدن از بیگانگان و اتکا به قدرت درون واعتماد به جوانان و نیروی داخلی با باورمند بودن به مبانی اصیل انقلاب اسلامی را ازشاخصه های دولت طراز انقلابی دانستند. وی بااشاره به مسئله یمن خطاب به شیوخ ترسوی خلیج فارس هم گفت: وقتی امریکا وانگلستان و فرانسه آخرین تکنولوژیهاشون را به شما دادند که پشه در آسمانتان عبور کند ساقطش کنید وباپیشرفته ترین پهبادهایشان مجهزتان کردند اما درنهایت درماندگیتان پهبادهای یمنی به راحتی شمارا بمباران می‌کنند وبرمی گردند و پهبادهایتان در یمن راحت تراز آب خوردن شکار می‌شوند توصیه می‌کنم بجای خرید از آمریکا از همین انصارالله در یمن پهباد وتکنولوژی بخرید.
دکتر وحدانی فر بیان کرد: به شما توصیه می‌کنم ازفکر جداسازی واشغال یمن بیرون بروید وتا دیر نشده به دامن اسلام برگردید زیرا رفقای آمریکا وشرکائش در خاورمیانه سرنوشتی بهتر از قذافی وصدام نخواهند داشت.
امام جمعه کبگیان بااشاره به فرجام خواهی بریتانیا درباره سرنوشت نفتکش خود درقبال جمهوری اسلامی گفت: وقتیکه نفتکش کریس یک حامل میلونها بشکه نفت خام که یک ماه پیش بصورت غیر قانونی توسط دزدان دریائی انگلیس دزدیده والان باحکم دادگاه جبل الطارق به کشور برگشت باید هم دربرابر جمهوری اسلامی مستاسل شوید.
خطیب جمعه کبکیان افزود: این ابهت و افتخار ماست که ریاست محترم قوه قضائیه دستور دادند تا خسارت بازداشت نفتکشمان پرداخت نشود نفتکشتان راپس نمی‌دهیم که اینجا باید هم شمابدانید وهم دلواپسانتان درکشوربدانند گذشت آن دورانیکه شاه مملکت حتی اجازه ماهیگیری در خلیج فارس نداشت اینجا جمهوری اسلامی ایران است که هیمنه قدرتش از خلیج فارس تا جبل الطارق و مدیترانه را به لرزه درآورده وهر دشمنی در هرجائی دست ازپاخطا کند با کمترین خطا درکوتاهترین مختصات زمانی به فنا خواهد رفت.
این خطیب جمعه با اشاره به مسئله تخریب منابع طبیعی در کبگیان گفت: وقتی دارائی چیتاب و کبگیان همین درختان بلوط است و عده‌ای به راحتی در روز روشن با اره برقی درختان بلوط را قلع و قمع می‌کنند وبا بسته بندی به استانهای همجوار می‌فرستند باید گفت منابع طبیعی در بخش کبگیان تعطیل است.
علی وحدانی فر خطاب به مردم بخش گفت: عزیزان دارائی ما در بخش بعداز نعمت آب همین طبیعت درختان بلوط است وحالا که منابع طبیعی دربخش کبگیان تعطیل ونسبت به مسئله جنگل بی تفاوت است خودتان مأمور دفع مخربین منابع باشید و با دقت کامل نام سوداگران مخرب در قلع و قمع درختان را به پاسگاه زحمتکش انتظامی درچیتاب و دمچنار تحویل دهید تابا ارجاع به منابع قانونی به سزای عملشان برسند. خطیب جمعه کبگیان باتشکر از بانیان برپائی غدیر درچیتاب و بخش گفت: گام‌های محکمتان در غدیر استوار باد وانشالله تا پایان محرم و سفر مستحکم باشید که دشمن با نومیدی وشکست حاصله درضربه اقتصادی تنها امیدش ضربه به فرهنگ است و پای کار باشید که حب اهل بیت یاورتان خواهد بود.                                    -----------------------                                                         
خبر: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

مجید
Iran, Islamic Republic of
در همه استان ما جهاد کشاورزی و منابع طبیعی بکارند. در همه استانها در زمینه توسعه کشاورزی ، افزایش باروری محصولات و درختان ، بیماری درختان ، نحوه پیوند درختان ، کاشت محصولات جدید و درختان پربارور و.... برای کشاورزان ساعتها کلاس آموزشی رایگان میزارن و برای توسعه کشاورزی تلاش میکنن ولی استان ماهیچ خبری از این موارد نیست هر نسخه ای که به کشاورز میدن اخرش کل کشاورزی و زحمات مردم به دلیل نسخه های غیر علمی نابود کردن بعد به همشون هم میگن مهندس
حسنی
Iran, Islamic Republic of
هنی خبر نداری منابع طبیعی و جهاد کشاورزی دولبه قیچی و مخالف هم هستند
رهام
Iran, Islamic Republic of
والا چه عرض کنم. منابع طبیعی شامل همه چیز میشه جنگل مرتع نفت گاز آب و تمام پروزه ها هم در همین بستر اجرا میشه انتقال آب و گاز و برق . جاده و ... اگر پروژه ای تعطیل بشه داد همه درمیاد اگر هم کسی رو بگیرن که میگن ی بغل هیمه خشک.... چه کنن دیگه....راستی ی آقای و. هست آب و فاضلاب چطوری رفته اونجا...با چه رانتی....حالا فردا تمام شورای چیتاب حتما میخان تو منابع طبیعی نیرو بکارن ... نه نمیششه...
ملا
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یه گپ ودردبخری زه 👌🏻آفرین
حسن
Iran, Islamic Republic of
بنظروم گپ نه ینه
شاید نیروی موردنظر در بخش وجود ندارد و برخورد سنگین کرده...تلاش میکنند برای تخریب
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1