کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا اسپورت

تاج: ورود بانوان به ورزشگاه آزاد شد

1 شهريور 1398 ساعت 13:26

پس از آنکه محمدرضا داورزنی از فراهم شدن امکان حضور بانوان تماشاگر در بازی‌های ملی در استادیوم آزادی سخن گفته بود، رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این باره گفت: در بازی‌های تیم‌ملی از بانوان در ورزشگاه آزادی پذیرایی خواهیم کرد.


مهدی تاج در آیین اهدا جام و مدال به قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور در خوزستان، اظهارکرد:برای بانوان تجربه خوبی در فوتبال و فوتسال داریم.
تیم فوتسال ایران قهرمان آسیا است و فوتبال ساحلی مان نیز جزو خوب ها است.
وی با بیان این‌که برای بازی‌های تیم‌ملی نیز از بانوان در ورزشگاه آزادی پذیرایی خواهیم کرد، عنوان کرد: فوتبال بانوان را هم جدی گرفتیم، البته در آغاز راه هستیم و کارهای بسیار مثبتی در حال انجام است، ضمن این‌که لیگ پویایی هم داریم.
پیش از این محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان نیز اعلام کرده بود که امکان حضور بانوان در بازی‌های ملی در استادیوم آزادی فراهم شده است.
رییس فدراسیون فوتبال هم‌چنین در ادامه گفت: باید یک کار جدی، محکم و پویا برای فوتبال بانوان انجام داد که خدا را شکر ارزیابی مثبتی از روند فوتبال بانوان دارم و این روند جهشی است.
وی با تبریک به تیم آویسا خوزستان بابت قهرمانی در لیگ یک فوتبال بانوان و صعود به لیگ برتر، خاطرنشان‌کرد: خوزستان در لیگ برتر، لیگ یک و دسته دو آقایان هم به ترتیب سه، یک و دو تیم دارد و اکنون نیز در لیگ برتر بانوان صاحب نماینده شد.
تاج در پایان نیز با تبریک به البرز برای صعود به لیگ برتر، گفت: البرز برای اولین بار در تاریخ فوتبال بانوان کشور است که به لیگ برتر راه پیدا می‌کند و این مایه خرسندی است.


کد مطلب: 412125

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412125/تاج-ورود-بانوان-ورزشگاه-آزاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1