تاریخ انتشار
جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب : ۴۱۲۱۱۶
آیا داریوش دیودیده و الیاس تاج‌الدینی بر کنار می‌شوند؛

استاندارانی که فقط خوب حرف می‌زنند / کلانتری همان احمدی است؟! / دادستان و معاونینش جور مدیران ناتوان را می‌کشند

۲۰
۲
استاندارانی که فقط خوب حرف می‌زنند / کلانتری همان احمدی است؟! / دادستان و معاونینش جور مدیران ناتوان را می‌کشند
کبنا ؛با وجود امتیازهای فراوان مرغداری که نظام اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای عده‌ای صادر کرده، اما این استان هنوز در بحث مرغ با مشکلات زیادی مواجه است و افزایش فله‌ای قیمت مرغ و کمیاب شدن آن در بازار دو مشکل عمده‌ای می‌باشد که در بازار مرغ یاسوج وجود دارد.
علی محمد احمدی استاندار ایلامی که همیشه با صدای درشت در جلسات تشر و حرف می‌زد، هیچ کاری از دستش برای کنترل بازار بر نیامد، اگر چه برای او استان پرافتخار کهگیلویه و بویراحمد اهمیتی نداشت و البته معلوم هم شد. حسین کلانتری دیگر استاندار ایلامی نیز که گویا سیاقش همچون استاندار قبلی است، بعید به نظر می‌رسد که کاری از دستش بر آید.
سه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسئله مرغ در استان ورود پیدا کردند، و توان‌شان فقط در حد همان حرف زدن در جلسات استانداری بود، با وجود پای کار بودن دستگاه قضا به ویژه دادستان مرکز استان و معاونین وی برای حل این مسئله اما جدیتی از مسئولان دولتی برای رفع این موضوع نشان داده نشد.

حجت‌الاسلام محمدصدرا ادیبان معاون دادستان یاسوج  در این باره می‌گوید: شعبه ما در دادگستری به شعبه ویژه مرغ تبدیل شده و هر تعطیلی که می‌شود باید استرس بازار را داشته باشیم.
حجت‌الاسلام ادیبان در نشست پیش از ظهر روز (پنجشنبه 30 مرداد ماه 98) ستاد تنظیم بازار در خصوص قیمت مرغ گفت: قیمت مرغ آن چیزی که در واقعیت است با آنچه در جلسات گزارش می‌شود متفاوت است.
معاون دادستان خطاب به کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما سومین استانداری هستید که به موضوع مرغ ورود پیدا می‌کنید و ما وضعیت مرغ و مشکلات آن را مطرح می‌کنیم، مشکلات بازار مرغ به اندازه حاد است که نتوانستیم یک روز به مرخصی و مسافرت برویم.
وی بیان کرد: مشکلات ما مایحتاج مردم است با گزارشی که جهاد و سایر دستگاه‌ها ارائه می‌دهند باید مشکلی در بازار وجود نداشته باشد قیمت مرغ در سطح کشور 12 هزار تومان اما در استان مرغ کیلویی 18 هزار تومان هم به فروش می‌رسد.
این مسوول عنوان کرد: دستگاه قضا علی‌رغم اینکه وظیفه‌ای در این زمینه ندارد اما به موضوع ورود پیدا کرده و کارمان شده رسیدگی به وضعیت برنج، قند و مرغ! در استان بعضی مدیران خوب و زیبا حرف می‌زنند طوری که انگار در شمال اروپا هستیم اما بازار را که مشاهده می‌کنیم شبیه به حلب سوریه است.
ادیبان با تأکید بر اینکه مدیران در نشست‌ها گزارش مطابق با واقعیت‌ها ارائه دهند، گفت: ارائه گزارش واقعی از مشکلات بازار، منجر به تصمیم‌گیری بهتر مسوولان می‌شود.
معاون دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خوراک دام با ارز دولتی است اما مرغداری‌ها خوراک با ارز آزاد خریداری می‌کنند، گفت: چرا واحدهای مرغداری دنبال تهیه خوراک دولتی نیستند و خوراک آزاد تامین می‌کنند باید دید سود این کار به جیب چه کسی می‌رود و چه فردی واسطه است؟
وی خطاب به استاندار با اشاره به اینکه قیمت اجناس در یاسوج به مناسبت‌ها ختم می‌شود، عنوان کرد: قیمت اجناس در عید فطر، روز جمعه و پنجشنبه، عید نوروز و دیگر مناسبت‌ها متفاوت است و باید در این ایام مغازه به مغازه بازرسی و جریمه کنیم.
ادیبان با بیان اینکه مرغداری‌ها خدمات خوبی از دولت دریافت کرده‌اند، افزود: مرغداری‌ها زمین و تسهیلات برای ساخت و ساز دریافت کردند اما زمانی که باید به مردم خدمت ارائه دهند می‌گویند ضرر می‌کنیم.
وی عنوان کرد: قیمت نهایی مرغ 12 هزار و 900 تومان است اما روز جمعه به 20 هزار تومان هم می‌رسد چطور روزهایی که مرغ 11 هزار تومان عرضه می‌شود ضرر و زیان نمی‌کنند؟
معاون دادستان در پایان خاطرنشان کرد: در کشور قیمت مرغ مشخص است اما یاسوج اینجا ساز خودش را می‌زند، شعبه ما در دادگستری به شعبه ویژه مرغ تبدیل شده و هر تعطیلی که می‌شود باید استرس بازار را داشته باشیم.
به گزارش کبنا، ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون توانی برای مدیریت بازار نداشته است، هر چند کلانتری استاندار ایلامی اولتیماتوم داده که اگر تا پایان شهریور ماه تکلیف بازار استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص نشود، تکلیف مدیران را مشخص می‌کنم، اما به نظر می‌رسد که با گفتار درمانی استانداران آبی برای مردم گرم نمی‌شود و همچنان این مردم هستند که باید در سوء مدیریت و ناتوانی مسئولان بسوزند.
نهایتاً باید منتظر بمانیم که آیا حسین کلانتری استاندار ایلامی استان پرافتخار کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده را از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و الیاس تاج الدینی را از سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد کنار خواهد گذاشت یا خیر؟!
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار استان ما درعمل به یک کلان تر نیاز دارد نه به اسم
کارشناس مطلع
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اظهار نظر افراد غیر مرتبط با صنعت طیور و تصمیم گیری های غیر کارشناسی سبب تشدید مشکلات در این حوزه گردیده

باید عرض کنم که هم اکنون قیمت مرغ در کل کشور بالای 14000 تومان می باشد و گرانی گوشت مرغ ناشی از میزان تولید نیست، بلکه ناشی از سیاست های اتخاذ شده، کاهش ارزش پول ملی، افزایش مصرف سرانه گوشت مرغ ناشی از افزایش قیمت گوشت قرمز و خصوصا سود جویی مرغداران در برهه کنونی می باشد

به عنوان مثال استان در تولید گوشت قرمز خودکفاست، ولی آیا این خودکفایی منجر به کاهش قیمت گوشت قرمز گردیده ؟!


قیمت تمام شده گوشت مرغ درب مرغداری با محاسبه سود مرغدار و براساس ذرت و کنجاله سویای به نرخ بازار به 8500 تومان هم نمی رسد ولی مرغداران هم اکنون هر کیلوگرم مرغ زنده را بیش از 10600 تومان بفروش می رسانند و هر دوره پرورش بدلیل گرانفروشی، معادل سه دوره پرورش سود می برند!!!

گرانی فعلی گوشت مرغ به عاملین خرید و توزیع ارتباطی ندارد

البته با توجه به تعطیل بودن کشتارگاهها در روز جمعه و در نظر داشتن فصل، سود جویی هایی در روزهای تعطیل توسط عاملین صورت می گیرد
ولی بطور کل مرغداران عامل گرانی مرغ هستند
. هم بهتره به کار تخصصی خودشان بپردازند
نه دخالت در اموری که آگاهی ندارند!

قیمت ستاد تنظیم بازار کشور برای گوشت مرغ درب مرغداری و مصرف کننده اعلام شده
اگر قصد همکاری و کنترل اوضاع نابسامان قیمت مرغ را دارند، نسبت به جریمه نمودن مرغداران گرانفروش اقدام نمایند نه دخالت در امور مربوط به جهادکشاورزی

ضمن اینکه حتی استانهای خودکفا در تولید و عرضه گوشت مرغ نیز قیمت ها به همین منوال استان ماست

عرضه گوشت مرغ در سراسر کشور نیز بصورت شناور می باشد

مثلاً قریب به اتفاق گوشت مرغ مورد نیاز استان تهران از سایر استانهای کشور تامین می شود

نبایستی جزیره‌ای به تولید گوشت مرغ نگاه کنیم

اگر بنده در جلسه بودم واقعیات رو محکم می گفتم

ضمناً استاندار احتمالا خبر نداره که پرداخت تسهیلات توسعه کمی به متقاضیان دارای پروانه تاسیس مرغداری گوشتی در طی چند سال گذشته ممنوع بوده و این نوع تصمیمات استانی فقط در حد مصوبه استانی و تاریخ مصرف آن نیز در حد همین جلسات می باشد

برای اطلاع بیشتر از قیمت ها به سایت itp مراجعه نمایید
دنا
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی و امنیتی به تخلفات صورت گرفته شده توسط رییس ... استان ومدیر اداری مالی ایشان ورود .
.

غارت_زمین_سروک
سواستفاده
نفوذ
استخدام_بی_ضابطه
فامیل_بازی
مال_اندوزی
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
کلانتری همان احمدیه ولی با تیپ متفاوت تر.
خرامان
Iran, Islamic Republic of
سیاست های توسعه ای و رفاهی دنیا در ایران کارکردی ندارد و عملا مرسوم نیست و همچنین سیاست های کشور ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد کارگر نیست. منطقه ای خودمختار از لحاظ سیاسی و اقتصادی و شغلی و حتی فرهنگی. خودمختاری نه اینکه مستقل باشد بلکه منظور ناهنجار و بی قانون. مگر میشود ناکارآمدی مدیران ارشد استان را ندید ولو با چشم کور . بس است ، از روی مردم که خجالت نمی کشید لاقل الان که صدای همه ی اقشار و گروه ها به آسمان رسیده ول کنید.
Iran, Islamic Republic of
کرو حواستو وخوتو بو بازار ول کنین
والا آیم ذهلش سی خش ایره
حسینی
Iran, Islamic Republic of
درودبرمعاون دادستان
Iran, Islamic Republic of
واقعابازاراسففناک است درودبرمعاون دادستان
دود
United States
این چه معامله ی شومی بود بین ما و ایلامی هاکه بیایند و اینجا استاندار بشن .کی پشت این ماجراهاست .رسانه ها این مورد را بررسی کنند
Iran, Islamic Republic of
والا فکر کنم دیودیده وَ شریفی.تاجگردون خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
این نیز میگذرد این مردمند که می ملنند با زجر گرانی و تورم خود ساخته دولت بنفش
فرخ
Romania
خدايي كاركرد ديوديده تا حالا چه بوده؟چه بيلان مثبتي داشته وايا بودنش با نبودش تفاوتي داره؟؟تنها كاركردش بعد تبليغاتيش براي زارعي بود كه اين دوره هم به طور كامل ازدست رفت وحتي خانوادش باهاش نيستن
فرخ
Romania
خدايي كاركرد ديوديده تا حالا چه بوده؟چه بيلان مثبتي داشته وايا بودنش با نبودش تفاوتي داره؟؟تنها كاركردش بعد تبليغاتيش براي زارعي بود كه اين دوره هم به طور كامل ازدست رفت وحتي خانوادش باهاش نيستن
علی
Iran, Islamic Republic of
مردم دورشون و .
جهادگرا
Iran, Islamic Republic of
خدا یا این چه بود این پست مهم را دادن بش .واقعا بودن و نبودنش فرق نداره .و اگه این سازمان را زودتر نجات بدن .استاندار کار کاربزرگی انجام داده
دامدار
Iran, Islamic Republic of
اقای کلانتر استاندار باید متوجه شده باشه که مدیر کشاورزی توان کار کردن را نداره و این در حقیقت به زور داره کار میکنه .و برای یک اداره کوچک هم خوب نیست .این وضعییت لزوم تحول دارد و نیاز به مدیری قوی مثل محمدی هست
احسان
Iran, Islamic Republic of
بعداز رفتن لاهوتی از امور دام بازار مرغ هر روز متلاطم تر شد
احسان
Iran, Islamic Republic of
بعداز رفتن لاهوتی از امور دام بازار مرغ هر روز متلاطم تر شد
جف
Iran, Islamic Republic of
ما موش آزمایشگاهی و ..شده ایم

پس منتظر هیچ خبر امیدوار کننده ای نباشیم که هرکس از این مسئولین فقط میخورن میچاپن و نوش جان میکنن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
رئیس سازمان..هیچ ویژگی مثبتی ندارند که هشت سال این پست رو اشغال کردند. مگه قحط الرجال شده که این آقا خودش و خواهر زاده ها و برادر زاده هاش ریختن تو این سازمان و هر روز دارند مشکلات جدیدی به مشکلات مردم بدبخت استان اضافه می‌کنند. برای مثل ایشان خواهر زاده خودشون که یک معلم دینی و عربیه و هیچ تخصص و سررشته ای ندارند رو گذاشتن معاون سازمان. مگر مسوولین. یا خودشونو به خواب زدند. چه معامله ای در پشت برده انجام میشه که مهر خاموشی بر لبانشون زده اند؟!!!!!
از کبنانیوز تقاضا دارم این مطلب را بدون از ویرایش و کم وکاست منتشر نمایند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1