تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۴۱۲۱۱۲
کبنا خبر می‌دهد

معرفی مسؤولان سهل‌انگار در آتش‌سوزی‌ها به استاندار و بازرسی

۰
معرفی مسؤولان سهل‌انگار در آتش‌سوزی‌ها به استاندار و بازرسی
کبنا ؛ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرمترقبه و به ویژه آتش‌سوزی‌ها امکانات لازم را در اختیار ندارد، با این وجود متأسفانه گاهی بعضی از مسئولان زیر بار مسئولیت‌شان در هنگام آتش سوزی و یا حوادث طبیعی و غیرمترقبه شانه خالی می‌کنند.
وحید محمدی‌تبار مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با کمک نیروهای مردمی و دولتی آتش سوزی در مناطق حفاطت شده کوه دیل شهرستان گچساران کنترل شد.
محمدی‌تبار افزود: برای کنترل آتش سوزی این منطقه، بنا به درخواست فرمانداری گچساران با بالگرد شرکت نفت، نیرو به ارتفاعات صعب العبور دیل اعزام شد و امروز عصر نیز با هماهنگی که با مرکز فوریت‌های پزشکی استان به عمل آمد برای نیروهای مردمی زحمتکش غذا و آب انتقال داده شد.
مدیرکل مدیریت بحران با تشکر از شرکت نفت، فرمانداری و مرکز فوریتهای پزشکی استان گفت: عملکرد تمامی دستگاههای عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و هشت شهرستان از ابتدای سال تاکنون نظارت و رصد شده و پس از پایان فصل آتش‌سوزی‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و  اداراتی که بی‌توجهی و سهل‌انگاری کرده‌اند به مقام ارشد اجرایی استان و سازمان  بازرسی معرفی خواهند شد.
محمدی‌تبار گفت: لیست تمامی نیروهای داوطلب و خودجوش مردمی که در بحران‌ها، بخصوص غریق نجات و آتش‌سوزی‌های در مراتع و جنگل‌ها تلاش کرده‌اند از طریق فرمانداری‌ها جمع آوری و به نحو مقتضی از افراد مردمی که خدمات دواطلبانه انجام داده‌اند تجلیل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1