تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۱۲۱۰۱
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری یادواره 137 شهید کارمند کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت

۰
برگزاری یادواره 137 شهید کارمند کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت
کبنا ؛
سرهنگ جهانگیر انصاری در جلسه هماهنگی یادواره شهدای دولت که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات سپاه فتح استان  برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: یادواره  137 شهید کارمند کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آسایش و امنیت امروز ما مدیون خون مطهر شهداست، خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز این یادواره‌ها را هرسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه شهدا در همه حال ناظر بر اعمال  همه ما در پاسداشت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و خدمت به مردم هستند، از دستگاه‌های اجرایی خواست طبق برنامه زمانبندی به خانواده‌های شهدا سرکشی کنند و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گیرند.
در ادامه مسوول سازمان بسیج کارمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد که دبیری این جلسه را برعهده داشت از هماهنگی و همکاری همه ادارات جهت برگزاری باشکوه یادواره شهدای کارمند در استان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی و تقسیم کار بین همه دستگاه‌ها برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و 137 شهید کارمند در استان انجام گرفته است که ۶ شهریور برگزار می‌شود
ارژنگ تندپور افزود:  اجرای طرح دولت یار از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد با موضوع برنامه‌های بصیرتی، خدماتی، فرهنگی و جهادی در نقاط مختلف  استان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری میز خدمت جهادی با حضور مدیران در مصلاهای نماز جمعه و مناطق محروم استان خبر داد و گفت: این برنامه با هدف کمک به کارآمدی نظام اداری و بهبود وضعیت مردم اجرا می‌شود.
مسوول بسیج کارمندان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی  واخلاقی، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران کارمند  ، برگزاری مسابقات کتاب خوانی  و مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه ها در این ایام عنوان کرد.
تندپور بر فضا سازی و تبلیغات محیطی در سطح شهر و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی  و برجسته کردن یاد شهدا بر فضای محیطی محل کار و سطح شهر در هفته دولت و هفته دفاع مقدس تاکید کرد  یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر یاران راستین انقلاب و امام بودند و امروزه باید برای کارگزاران نظام الگوی خدمت  و لایت مداری و مردم‌داری باشند.
وی خاطرنشان کرد: شهدا با اهدای خون خود آرامش و امنیت را هدیه کردند لذا مسوولان وقت بگذارند و به مردم خدمت کنند ‌و راه شهیدان را ادامه و پاسداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1